Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: inrichting terrarium leguaan
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
hey ik ben Dylan 13 jaar en ik en mijn vriend peter 16 jaar hebben 2 leguaanen en nog meer reptielen weet iemand hoe ik mijn leguaanen terrarium heel mooi kan inrichten ik kan nu geen foto plaatsen maar hij is 200x200x150 denk ikAngel
Hey dylan je hebt je weg kunnen vinden naar sdgl!!!!!!!
Hier kan je echt alle informatie vinden die je nodig hebt.neem even een kijkje op het terrarium bouw topic daar vind je veel leuke terraria die je inspiratie kunnen geven
Ook staat er ergens een topic over foto's plaatsen maar die zal yoni wel linken denk ik .je hebt mooie dieren en die mogen wel even geshowd worden hier!!
Veel plezier op sdgl
Een paar touwen in het terra hangen is een mooi zicht, en de leguanen zullen er zeker en vast gebruik van maken.
Je kan op zoek gaan naar scheepstouw, of trapleuningtouw ( zo word het genoemd bij de bouwmarkten) , OF gewoon zelf stukken touw aan elkaar vlechten tot je een mooie dikte krijgt ^^

Ik heb inmiddels al de foto's gezien en zeker voor de mannetjes leguaan, die toch al een best formaat heeft zou ik voor goed dik touw gaan. Ik zou zeggen kijk even rond in het 'terrarium' sectie want daar staan HOPEN foto's van zeer mooie terras.

Grts & success
Hoihoi, welkom op het forum.
Bij deze het topic over hoe je foto's kunt plaatsen:
KLIK

Wat voor reptielen heb je nog meer?
Hallo Dylan
Welkom op het forum.
(26-12-2012, 12:18 PM)Yoni van Uden Wrote: [ -> ]Hoihoi, welkom op het forum.
Bij deze het topic over hoe je foto's kunt plaatsen:
KLIK

Wat voor reptielen heb je nog meer?

baadagaam 2 x kolonistenagaam 1x gecko 1 x leguaanen 2x halsbandleguaan 2x
Hey Dylan,
Ook namens ons veel plezier op dit Forum en welkom..!!
Als er vragen zijn dan horen we het graag en kom maar op met jou foto's.........
Als Arjan al zegt dat jij hele mooie diertjes hebt maak je ons wel erg benieuwd..haha..!!
bedankt allemaal ik zou even wat foto's plaatsen