Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Voorstellen is wel zo netjes.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo.
Mijn naam is Danny, ik ben een man van midden 40, woonachtig in het midden des lands (Nederland).
Ik heb me geregistreerd omdat mijn vrouw en ik groene leguanen willen gaan houden.
We hebben ervaring met diverse reptielen en genieten momenteel van een python regius in een natuurlijke bak.
Mettertijd willen wij echter een veel groter levend schilderij en de ideale bewoner (mooi, groot, dagactief) lijkt ons de groene leguaan.
Maar aangezien ik nooit over 1 nacht ijs ga wil ik me uitgebreid inlezen voor ik met bouwen ga beginnen, de plannen zijn een bak van L 3 x B 1.5 x H 2 dus het zou zonde zijn om na die investering te ontdekken dat ik het fout doe.........
Vandaar, ik ben gekomen om te lezen, te leren en waarschijnlijk hele domme vragen te stellen over de iguana iguana.
Wij hebben geen romantische opvattingen over handtamme reuzenhagedissen waarmee we op de schouder wandelen, wij willen een stukje exotische natuur in huis waarbij alles om het welzijn van de dieren draait.
welkom op ons leerzame en gezellige forum:welcome:
en.... domme vragen bestaan niet hoor dus kom maar op , veel plezier hierIdea
Welkom op het forum! Alles wat je moet weten over de draakjes kun je hier vinden.
Welkom op dit leuke leerzame en gezellige Forum van de SDGL..!!
Je moet gewoon de vragen stellen die je wilt vragen want domme vragen bestaan inderdaat niet......
Het kan wel zijn dat er over jou onderwerp al dingen staan geschreven op het Forum maar dat hoor je dan ook wel.
Heel veel plezier hier let wel op dit is verslavend..haha..maar wel leuk en leerzaam welkom..!!
Welkom op het forum

:welcome:

Veel plezier hie rop het forum/site wat ongetwijfeld wel gaat lukken gezien je plannen.

Gr,Roland
Hoi...
welkom op dit leuke en zeer leerzame forum..
:welcome:

groetjes Petra
Ook namens mij welkom op het forum en site van SDGL. Goed om te lezen dat je eerst gaat voorbereiden tot dat je overgaat op de aanschaf van een dier. Er komt dan ook aardig wat kijken bij de hobby en het kan niet in een dag geleerd worden. Ook zijn sommige onderwerpen gewoon kennis van ervaring, maar door dit met elkaar hier te delen worden we allemaal wijzer. Ik wens je dan ook veel plezier hier op het forum en alvast met de hobby en de bouw ervan.

Een levend exotisch schilderij moet wel lukken, dit hebben we tenslotte allemaal haha....