Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Even voorstellen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Beste allemaal,
Mijn naam is Martin en ben sinds gisteren in bezit van een jonge rode leguaan. Onze groene leguaan is helaas vorige week overleden mijn autistische zoontje kon niet goed omgaan met het verdriet en daarom zijn we zo snel weer aan een nieuw diertje begonnen.
Naast deze leguaan hebben we ook nog een halsbandleguaan en twee guttata's. We hebben ook nog 2honden en 4 katten, we hopen de leguaan zo tam te krijgen dat als de woonkamer leeg is van de andere dieren hij of zij uit het terrarium kan.
Ik ben erg benieuwd wat er allemaal te vinden is op dit forum.
Hallo Martin,
Welkom hier op het leuke informatieve forum van de SDGL..!!
Sterkte nog met het overlijden van jullie leguaan vorige week.
Hier is genoeg informatie te vinden mbt het houden van een leguaan.
Maar als er vragen zijn dan horen we het graag......ps we zijn gek op foto's hier..!!
Van je nieuwe rode leguaan of van je terrarium ik noem maar wat.
Veel lees plezier hier.......
Ook namens mij welkom op het forum. Jammer van je vorige leguaan, hoe oud is hij of zij geworden? Sterkte met dit verlies en veel plezier met je nieuwe draakje. Op dit forum zul je alle informatie kunnen vinden die je maar nodig hebt. Zoals Gossé al aangaf, we zijn gek op foto's dus kom maar op haha....

PS Welke kleurslag hebben jullie Guttata's? Ik heb zelf een Lavender kleur hier zitten, erg leuke slangen.

Beste Brain,
Ik weet niet hoe oud mijn vorige leguaan is geworden ik heb hem 4 jaar gelden volwasen in een dierenzaak gekocht.
Mijn guttata's zijn een man missing red en een vrouw missing black.
Binnenkort zal ik proberen wat foto's van Red King te plaatsen.
Martin
Van harte welkom hier op dit gezellige en leerzame forum, veel plezier hier
Welkom op dit leuke en zeer leerzame forum

Sterkte met jullie verlies... ik hoop dat deze het een beetje goed maakt voor je zoontje....blijft altijd naar zulke dingen.

Gr Petra
Hoi Martin,

Leuk je hier te ontmoeten.

Welkom op het forum en we wensen je veel lees, kijk en schrijf plezier.

Gr, Roland