Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Zal me even voorstellen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
goedenavond!

zal me even voorstellen Smile

Mijn naam is Jesse Schmidt. Ik ben 20 jaar en kom uit Velsen. Ik heb een groene leguaan genaamd Iggy (lekker origineel). ik heb mijn groene ventje nou alweer 4 jaar. Een geweldig beestje van plus minus 6 jaar. Al vind ik hem wel erg klein voor zen leeftijd.

De rede dat ik me aanmeld bij dit forum is omdat ik het leven van mijn maatje drastisch wil gaan verbeteren. Ik ben al een tijd bezig met een studie waardoor ik niet heel veel tijd meer voor hem heb. Dus ben ik onder andere zeer benieuwd naar tips over onder andere schoonmaak plus het op peil houden van het klimaat in zijn hok en andere dingen.

[Image: photo.php?fbid=10150550450353348&set=a.1...347&type=3]

even een aanvulling op mijn introductie. Helemaal vergeten te vertellen

ik heb er altijd 2 gehad. Helaas heb ik het vrouwtje in moeten laten slapen. Het mannetje wat ik heb zat altijd op mijn werk. Toen ze hem weg wilden doen heb ik hem genomen. Per toeval is het uiteindelijk een stelletje geworden. Heb ook 1 keer eieren gehad maar helaas zijn die opgegeten door het mannetje.

ik ben uiteindelijk het vrouwtje verloren doordat ze gingen vechten en zij van haar tak werd gegooit. Doordat ze viel is volgens mij haar kaak gebroken. Dat is verkeerd gaan aangroeien. Uiteindelijk ging het eten niet meer en had ze een zware onderbeet waardoor ze haar eigen bekkie verwonde.. de diagnose is nooit zeker geworden en heb haar helaas in moeten laten slapen.
welkom hier... heb even de foto op facebook bekeken, mooi dier.

vertel even meer over je terrarium, hoe groot is het, welke lampen gebruik je... foto doet natuurlijk wonderen.
Even uploaden op imageshack, kun je ze hier plaatsen...

greetz rigor
welkom hier op ons forum, jammer van je vrouwtje,
je zult hier genoeg info vinden en vragen mag altijdIdea:welcome:
Welkom op het leerzame en informatieve forum van SDGL. Hier kan je alle informatie vinden om de hobby op een zo leuk en goeie manier te houden. Vervelend dat je vrouwelijke leguaan niet zo oud is geworden en je deze door de verwondingen in hebt moeten laten slapen. Hopelijk heb je met je ventje meer geluk en wordt het een oude leguaan.

Zoals Rigor Mortis al zegt, vertel eens wat meer over je terrarium en dier. Vooral de maten, temperatuur en de verlichting zijn belangrijke punten die gewoon goed moeten zijn bij leguanen. Daar om heen komen de andere dingen kijken zoals het geven van de juiste voeding, luchtvochtigheid en de juiste inrichting van je bak.

De foto die je probeerde te plaatsen is helaas niet gelukt. Probeer het nog eens, foto's zeggen namelijk meer dan woorden en geeft een duidelijk beeld van de omstandigheden. Mocht het nogmaals niet lukken om de foto te plaatsen laat het me dan weten, dan help ik je ermee.

Nogmaals veel plezier hier gewenst,
Jesse welkom op het forum van SDGL.

Hier zal je zeker veel antwoorden vinden op je vragen en wij wensen je veel lees, kijk en schrijf plezier toe.

gr, Roland en Simone
Hartelijk dank,

De foto's zullen snel volgen. Heb nog niet achter een pc gezeten. Ik ben ervan overtuigd dat ik hier een stuk wijzer kan worden.
Ik heb al een aantal dingen gelezen waardoor ik wat wijzer ben geworden dus dat gaat helemaal goed komen!
Van harte welkom op dit forum...ik wens jou veel leesplezier hier toe.
Buiten het forum staan veel teksten en info op de "homepage"