Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: yuana-pikkie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
hallo iedereen

wij zijn yashira 22 en marcel 24 uit hendrik ido ambacht
we houden erg van reptielen zo hebben we zelf ook een aardige dierentuin,

4 x boa constrictor constrictor ong. 2 jaar oud
1 x emerald tree boa ong. 1,5 jaar oud
& niet te vergeten 2 leguanen yuana 1,5 en pikkie 1 jaar

(als je veel spaties ziet in me berichten het toetsenbord wilt niet meewerken)

groetjes yas en mars
Hallo Yas en Mars,

klinkt wel grappig.....Welkom op het forum van SDGL waar we jullie veel plezier wensen met het lezen, schrijven en bekijken van de topics. Zoals ik zie lukt dit al aardig en zie graag eens wat foto's van julie dieren.

gr, Roland
Welkom op het forum van SDGL, zoals Aqualingen ook al zij veel plezier hier.

Heb zelf een koppel Boa Constrictor Imperators liggen. Ongeveer 2, 5 jaar oud. Ook een leguaan, kameleon en een Gutatta hier zitten, net als jullie dus een (kleine) dierentuin. Ben wel benieuwd naar jullie (kleine) dierentuin, kom dus maar op met die foto's Wink

Hebben jullie de leguanen al vanaf jongs af aan of dat niet?

Nogmaals veel plezier hier gewenst,
Hey hallo,

Welkom hier op het leuke en informatieve Forum van de SDGL..!!
Veel lees en kijk plezier en als er vragen zijn dan horen we dat graag.
En de meeste zijn hier wel gek op foto's..haha..!!
Welkom op dit leuke en zeer interessante forum Wink
En foto's zijn altijd leuk!!Angel kom maar op....

Gr Petra
(24-04-2012, 11:19 PM)Brian Hoks Wrote: [ -> ]Welkom op het forum van SDGL, zoals Aqualingen ook al zij veel plezier hier.

Heb zelf een koppel Boa Constrictor Imperators liggen. Ongeveer 2, 5 jaar oud. Ook een leguaan, kameleon en een Gutatta hier zitten, net als jullie dus een (kleine) dierentuin. Ben wel benieuwd naar jullie (kleine) dierentuin, kom dus maar op met die foto's Wink

Hebben jullie de leguanen al vanaf jongs af aan of dat niet?

Nogmaals veel plezier hier gewenst,

heeyy,
hoe groot zijn jou imperators nu ?
onze boa's zijn nu rond de 1.50
de leguanan hebben we nu ong. 5/6 maanden de rode toen die een half jaar was en de groene iets ouder dan een jaar. helaas kan ik er even geen fotos opzetten omdat de pc de sd kaart niet leest. maar zodra het lukt zal ik ze er zeker bij zetten. foto's van jou dieren zijn ook welkom natuurlijk !

groetjes yas en mars
Hey Sas en Mars,

Mooie lengtes hebben die Boa's van jullie. Mijn mannetjes Boa heeft ook een lengte van ongeveer 1,50 meter en het vrouwtje iets over de 2 meter. In DIT topic zijn veel foto's te vinden van mijn dieren. Ook zwerven er zo hier en daar (genoeg) foto's van mijn leguaan rond.

Ben benieuwd naar jullie leguanen. Weten jullie het geslacht al of is daar nog helemaal niks van te zien? Hopelijk hebben jullie een mannetje en een vrouwtje. Zou zonde zijn als het twee mannen zijn.
welkom hier op het forum, leuke dieren hebben jullie, dus foto;s graagIdea
Hopelijk voelen jullie je snel thuis hier:welcome:
(26-04-2012, 11:25 PM)Brian Hoks Wrote: [ -> ]Hey Sas en Mars,

Mooie lengtes hebben die Boa's van jullie. Mijn mannetjes Boa heeft ook een lengte van ongeveer 1,50 meter en het vrouwtje iets over de 2 meter. In DIT topic zijn veel foto's te vinden van mijn dieren. Ook zwerven er zo hier en daar (genoeg) foto's van mijn leguaan rond.

Ben benieuwd naar jullie leguanen. Weten jullie het geslacht al of is daar nog helemaal niks van te zien? Hopelijk hebben jullie een mannetje en een vrouwtje. Zou zonde zijn als het twee mannen zijn.

zo aardig groot vrouwtje voor haar leeftijd zeker voor een imperator we waren idd een paar fotos tegen gekomen van je super mooie leguaan, we dachten dat we een man en vrouw hadden (groene vrouw) (rode man) maar in het topic kweken zei aqualingen dat we er maar nier zeker van moesten zijn dat onze groene leguaan een vrouw is, ze zijn ook nog best jong dus moeilijk te zien dus nu is het idd maar hopen dat het geen 2 mannen zijn, in het topic kweken staat een foto van onze leguanen en zodra de pc meewerkt komen er zeker meer nu zijn het fotos van ong. een maand geleden. (ik wilde er nog een wat oudere foto bij zetten maar helaas kan ik nu geen bijlage invoegen )
groetjes yas en mars

Van harte welkom, veel plezier en we kijken uit naar de foto's Wink
Pages: 1 2