Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Even voorstellen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hallo iedereen wij zijn Rick en Cathy uit Roosendaal,nu inmiddels al een 5 jaar met reptielen bezig en ook andere dieren het lijkt wel een zoo hier haha,zo hebben we een jonge groene leguaan Ziggy
2 Baardjes monster en Diesell
2 waterschildpadden Hellboy roodwang, Angel geelwang
3 Honden Keeke Hazewind, Skaya Finse lappenhond, Lady Jack Russel
Grasparkiet wietje
R.I.P 2 Jemen kameleons Swing en Stetter.

De leguaan is nu een 4 dagen bij ons en heeft al uit de hand gegeten en je mag hem al aaien maar we doen zeer rustig aan om hem eerst maar eens aan zijn nieuwe terrarium te wennen en zo langzaam op te voeren om hem hanteerbaar te krijgen dus we krijgen het druk,ons op allerlei forums en sites in gelezen over de groene leguaan omdat we het beste voor het beestje willen.

Nou dit was het wel zo een beetje.

Grtzz Rick en Cathy

foto Ziggy
[Image: ziggy1q.jpg]
Hoi hoi Rick en Cathy,

Welkom op het forum van SDGL en wij wensen jullie heel veel lees,schrijf en kijk plezier toe. De eerste foto van jullie is een feit en het diertje ziet er goed uit zo te zien.

gr, Roland
Welkom op het forum van SDGL, ook namens mij veel plezier hier gewenst. Mooi jong diertje hebben jullie. Ziet er goed uit. Laat hem maar lekker wennen aan jullie en de omgeving en gun hem de tijd. Gaat vast en zeker helemaal goed komen zo te lezen.

PS Pas wel op met de bodembedekking (Brak). De leguaan zou dit per ongelijk kunnen opeten/doorslikken wat een verstopping kan veroorzaken. Het is, als je een natuurlijke ondergrond wilt eerder aan te raden om Turf te gebruiken. Je zou niet de eerste zijn bij wie dit is gebeurt. Turf houd tevens ook goed vocht vast wat de vochtigheid in het terrarium mooi op peil houd. Vooral voor jonge leguanen die veel en vaak vervellen kan dit voordelig werken.
Hallo Rick & Cathy,

Welkom hier op dit leuke en informatieve forum van de SDGL..!!
Veel lees en kijk plezier en als er vragen zijn stel ze dan gerust.
En foto's zijn de meeste wel gek op hier..haha..!!
welkom op ons leerzame en gezellige forum, leuk diertje is ZiggyIdea:welcome:
Van harte welkom hier en ook vanuit mij, veel plezier gewenst
Thanks voor de welkommetjes.

grtzz Rick en Cathy
Ik heb je tevens een email gestuurd betreft de bestelling in de webshop
(28-04-2012, 11:37 AM)leroy Wrote: [ -> ]Ik heb je tevens een email gestuurd betreft de bestelling in de webshop

Thanks Leroy,heb een bestelling gedaan maar is lastig om 1kilo marion brokken aan te vinken dus heb ik dat maar bij opmerkingen geschreven,en een ander email adres en inderdaad het werkt.

grtzz Rick en Cathy
geen dankSmile
Pages: 1 2