Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Hallo!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Mijn naam is Kris en ik heb dit forum al een tijdje geleden ontdekt maar kom er nu pas achter dat ik me nooit heb voorgesteld....

Dus bij deze!

beter laat dan nooit , maar alsnog welkom Kris,
:welcome:
Welkom op het leerzame en informatieve forum van SDGL. Heb je op moment al een leguaan of wil je er een? Met andere woorden vertel eens wat meer over jezelf en de hobby Wink
Ik heb een leguaan van ongeveer 10 jaar. Ik heb hem 2 jaar geleden overgenomen van een vriend van mij die er totaal niet meer naar om keek en dat vond ik triest aangezien ik het echt prachtige dieren vind!

Ik woon in den haag en ben 30 jaar.

Moet zeggen dat ik een hoop te weten ben gekomen op dit informatieve forum.
Erg leuk!!

Groetjes!

Welkom en we zien de plaatjes wel verschijnen
ow ben wel benieuwd naar het beestje....heb je een groene leguaan/rood en hoe is hij in de omgang
(06-04-2012, 05:16 PM)baco Wrote: [ -> ]ow ben wel benieuwd naar het beestje....heb je een groene leguaan/rood en hoe is hij in de omgang

welkom op het form
(06-04-2012, 05:16 PM)baco Wrote: [ -> ]ow ben wel benieuwd naar het beestje....heb je een groene leguaan/rood en hoe is hij in de omgang

Het is een groene en hij is goed in de omgang. Zodra ik met een handje nutribird aan kom zetten weet ie niet hoe snel die van z'n tak moet springen!!
Van harte welkom op het forum van SDGL, veel plezier hier!
was hij al zo handtam toen je hem overnam of duurde het een tijdje voordat hij aan jou gewend was??? wel fijn dat hij een plekje heeft kunnen krijgen..
Pages: 1 2