Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: even voorstellen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dag allemaal,

bij deze wil ik mij ff voorstellen.
Ik ben Björn en we (mijn wederhelft en ik) hebben sinds vorige donderdag een groene leguaan. Volgens de winkel en cite nummer is ie van 2011 en ongeveer een half jaar oud.
Alvast een hele leuke en informatieve site hier.
Grts
Welkom op het forum van SDGL. Hier zul je alles vinden om de hobby op een zo leuk en goed mogelijke manier te houden. We zijn dan ook altijd zeer benieuwd naar foto's van de nieuwkomers, dus kom maar op Wink

Veel lees en leer plezier gewenst op dit forum.
Ook namens ons welkom op het Forum van de SDGL.
Als er vragen zijn dan horen we het graag hier..........
En net wat Brian schreef wij zijn gek op foto's hier..!!
(28-02-2012, 12:36 AM)Brian Hoks Wrote: [ -> ]Welkom op het forum van SDGL. Hier zul je alles vinden om de hobby op een zo leuk en goed mogelijke manier te houden. We zijn dan ook altijd zeer benieuwd naar foto's van de nieuwkomers, dus kom maar op Wink

Veel lees en leer plezier gewenst op dit forum.

Bedankt voor de warme verwelkoming!!!
De foto's komen er uiteraard aan !!! (alleen nog ff uitzoeken hoe het moet ;-) )
Grtssss
welgekomen!!!

greetz rigor
(28-02-2012, 09:11 AM)Gosse Wrote: [ -> ]Ook namens ons welkom op het Forum van de SDGL.
Als er vragen zijn dan horen we het graag hier..........
En net wat Brian schreef wij zijn gek op foto's hier..!!

Vragen zijn er genoeg maar heb al enorm veel info gevonden want de mensen zeggen zoveel he. Zo zou ie niet snel groeien maar ja, 4 cm per maand in het begin is niet wat ik weinig noem Smile
Zo ga kijken naar hem/haar want is prachtig om te zien :-)
(28-02-2012, 08:08 PM)rigor mortis Wrote: [ -> ]welgekomen!!!

greetz rigor

Thnx Smile

PS Heb twee foto's onder het topic ''foto'' geplaatst. Grts