Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: opnieuw voorstellen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
zo dan! ik ben barry en ik ben 28 jaar, ben eigelijk al lid vanaf 2006 alleen ik ben niet echt aktief geweest ofzo toen die tijd maar toen wel heel veel info van deze site afgeplukt daarvoor ben ik jullie zeer dankbaar :kus:

ik had mijn lego uit reiswijk vandaan gehaald en volgens mij van rob denk ik? ze hadden een heele mooie terarium met een schuifdeur er in en twee groote lego's zeg ppfff echt mooi ,en van die twee lego's heb ik hun zoontje, toen was ik blij en nu nog steeds blij met hem Smile

ik had toen die tijd een kast omgebouwd tot terrarium en dat was ook erg goed gelukt en stond ook mooi in de woonkamer maar toen werdt hij een beetje grooter en tjah toen had ik maar de deur voor hem open gezet want dan kon hij mooi in de woonkamer rond vliegen en springen en knuffelen ,erg leuk!
nah een tijd voorbij te gaan heb ik nu voor hem een eigen kamer :woot:

foto's zeggen meer dan worden dus hier ff snel een paar pic's
foto's toen hij nog klein was en van zijn terra heb ik jammer genoeg niet meer Sad alleen foto's van nu

ik ben heel benieuwd :duim:
Hey welkom hier..!!
Kom maar op met die foto's.......
[Image: 6871252119_ef928bfaed_z.jpg]

deze is al wat ouder en ik kwam net uit me werk en ik zie er niet uitBlank
en in de achtergromd zie je de terra waar die toen in zat

[Image: 6871178879_e6d4fd7d43.jpg]

nieuwe plaats Big Grin

[Image: 6871185309_d12313bb2c.jpg]

[Image: 6871190179_9bf4cef9e0.jpg]

[Image: 6871196287_ea62e9a7b4.jpg]

ben er nog mee bezig, beetje bij beetje wordt het wel wat en in de schuur heb ik nog z'n boomstam staan

[Image: 6871223401_0d72ce235d.jpg]

[Image: 6871219109_b9d4f3b9e3.jpg]

[Image: 6871211667_bc5ee964d5.jpg]

welkom terug

mooie leguaan heb je daar hoor....

greetz rigor
Welkom terug op het forum. Leguaan ziet er goed uit zeg, mooi dier. Wat ga je nog allemaal veranderen aan de leguanenkamer? Ik zou in ieder geval proberen om nog wat dikke takken (lianen) er bij te plaatsen. Voor de rest ziet het er super uit en heeft de leguaan lekker de ruimte wat zeer belangrijk is.
snelle reaktie zegSmile en bedankt hoor.

er komen zeker nog dikke takken in en boomstamen maar die moet ik nog wel ff ontsmeten enzo , wil er ook nog een bad in hebben, alleen weet ik nog niet hoe ik die wil hebben er zijn meerdere opties daar voor , kopen of zelf maken en met afvoer erbij met stromend water, ook wel lekker als het makkelijk schoon temaken is , en er moet daar ook ff tijd voor gemaakt worden natuurlijk
Gaat een mooi paleis worden voor je leguaan. Hou je het voorlopig bij een of ga je de collectie nog uitbreiden? Deze vraag omdat je toch de ruimte hebt voor meerdere dieren.
ziet er goed uit ( de leguaan) alleen zou ik wel even de oudere vellen van de stekels verwijderen want anders kost je dat stekels.
De ruimte is mooi groot, leuk bedacht zo aan die kast ( heb je de kast nog in gebruik?)

groeten
Welkom terug, mooie leguaan trouwens
:welcome:
Pages: 1 2 3