Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Cyclura kamer
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Ik heb niks meer toe te voegen woorden zijn overbodig mijn complimenten zeer zeer mooi geworden..!!
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hi Yoni,

Ik vergeet het je iedere X te melden. Misschien is het volgende interessant qua verwarming. Warmtepanelen van Econo heat zijn hufterproof, spotgoedkoop en makkelijk te beschilderen of te beplakken. Thermostaat, dimmer en of tijdklok kan er tussen. Prijs en energie technisch interessant om te bekijken en grote ruimten te verwarmen. Zie http://econo-heat.com/nl/products/
Ha dat is precies het paneel dat we gekocht hebben. Had het een tijd geleden al gevonden op internet en ze hadden hem laatst bij de praxis te koop (met 20% kortingsbon)
Hebben deze inderdaad op de kamer gehangen, was even een gevogel met ophangen ivm de dikke laag piepschuim.
Mooi in dezelfde kleur geschilderd als de muren. Perfect dingetje. Zorgt voor een mooie extra verwarming in de kamer naast de gewone CV.
Het is goed spul, kost weinig en levert een hoop op. Smile

O ja, gisteren die twee Cyclura op geslacht bekeken en het is een man en een vrouw.
Gisteren hebben we van een oom en tante van me een grote nep plant/boom gekregen. De grote pot waar hij in stond hebben we erom weggehaald (was nog een hele klus).
Uiteindelijk bleef er een kleinere pot over waar de stam in cement was gezet.
De stam hebben we vastgezet aan een andere tak, zo staat hij mooi stevig.

[Image: P1040738_zpsed9378be.jpg]

Komende zondag op de beurs willen we nog wat meer stronken halen om de kamer nog iets uitdagender te maken.
Dat kan heel mooi zo mooie plant/boom..!!
Zier er goed uit, past er mooi bij en maakt het inderdaad net wat levendiger...

Ben benieuwd naar de takken/stronken.
ey ey
schaam schaam voor late reactie maar hoe vermaken de dieren zich nu en zijn er nog aanpassingen geweest
Er is inmiddels aardig wat veranderd. Te lezen in deze topics: klik en klik

Ik zal binnenkort wat nieuwe foto's plaatsen van de kamer. Darwin vermaakt zich prima op de kamer. Hij heeft zijn kleine rots ingeruild voor de hoge zonplaats boven op het plateau. Toch ligt hij regelmatig ook nog op het kleine rotsje.
De slaapplaats in de stronk is tevens ook ingeruild voor het plekje in de inbouwkast bovenin.

Grootste verandering die we hebben gedaan is het bijwerken van "de schans" het schuine stuk naar boven toe. Deze was wat aan de gladde kant, dus die hebben we ruwer gemaakt door extra zand en grind aan het cement toe te voegen. Darwin klimt nu met alle gemak zo naar boven. Hij durft alleen nog niet via de liaan omhoog te klimmen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18