Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Cyclura kamer
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Woooohooooooo!!!!! We zijn KLAAR! Big GrinBig Grin

De waterbak bleek helaas weer te lekken bij het kraantje, ondanks alle moeite. We hebben maar besloten om deze te laten voor wat het is en hem te vullen met zand met daarin een waterbak die we er gemakkelijk uit kunnen halen.

Het heeft wat moeite gekost, maar we zijn ontzettend blij met het eindresultaat Big Grin
Nu hopen dat de planten flink gaan groeien. We kunnen niet wachten tot de beestjes er zijn Smile

Om een goed beeld te krijgen van de kamer zoals hij nu is, hebben we een filmpje gemaakt:

Dat heb je fantastisch gedaan! Laat de dieren maar komen.
Echt heel mooi! Nog een filmpje als de dieren erin zitten? Zou wel leuk zijn.
Uiteraard Big Grin zodra het zover is Wink
Jeee...wat een werk en wat is het toch GIGA mooi geworden. Grote complimenten van onze zijde. Op naar de bewoners.

gr,Roland & Simone
Ik heb maar een woord hiervoor: GENIAAAAAAAAAL.....

Wat is dit geweldig, echt prachtig, jaloers, jazeker hahahaha....

Dikke duim waard dit :duim:
Dit is echt super...mooie kleuren combi en netjes afgewerkt.
Ik vindt het kwa stijl een beetje lijken op het reptielenhuis in Duisburg (cyclura verblijf daar)

Mooi, echt mijn complimenten voor het afgeleverde werk
Zeker een mooie en voor de soort functionele kamer. Daar gaat een koppel het vast naar de zin hebben. Smile Er is vast al over gepost maar dat ben ik dan vergeten of simppelweg niet gelezen. Hebben jullie al dieren op; het oog? Zelf ga ik binnenkort van 2 neushoornleguanen het geslacht bepalen. Denk dat het 2 wijfjes zijn.
het is echt prachtig geworden
We hebben inderdaad al tijdje contact met een mede donateur van SDGL. Hij heeft de beestjes nu bij elkaar gezet om te kijken of het klikt tussen de twee. Dit gaat goed. De chips moeten nog worden uitgelezen om te kijken of ze al dan wel of niet verwant zijn. Verder is het nu alleen nog het papierwerk wat geregeld moet worden. Dus waarschijnlijk zullen ze ergens in januari deze kant op komen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18