Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Cyclura kamer
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
jemig ....jullie hebben echt goed je best gedaan en ziet er echt super uit...
enne wanneer is de datum van t symposiumpjen ;-)
ik wil sterven en reïncarneren in een cyclura....

heb jij eigenlijk al dieren in je bezit (cyclura dan), of wil je meteen jonge dieren in deze ruimte laten opgroeien?

greetz rigor
Dank u allen Smile

@Baco, misschien in het voorjaar of in de zomer? Heb wel zin in een barbecue Big Grin er schijnen een aantal personen op het forum te zitten die goed kunnen kokkerellen Wink *hint*
@Rigor, Nog niet in bezit, maar we kunnen twee dieren overnemen van een mede-donateur Smile Ze zijn ongeveer 6 jaar.
Voordeel van die leeftijd is dat je zeker weet dat je een mannetje en vrouwtje hebt.

We kunnen inmiddels bijna niet meer wachten Big Grin *stuiter*
@Baco.....we kunnen wel even kijken wat we aankomende zomer kunnen regelen hier in het hoge Noorden..!!
Er zijn een aantal meer van dit Forum die dat wel een goed idéé vinden ik heb het er al even met Yoni en Eddy over gehad.......dus gaat vast goed komen..!!
Ik kan t snijden koken ken ik absoluut niet hahahahahhahaa
Hebben jullie nog anderen reptielen
@ alex en patricia: We hebben een roodwangsierschildpad (inmiddels al bijna 16 jaar topic Muk), twee luipaardgekko's, twee koningspythons, een roodkeelanolis en een Brachypelma vagans.

Vandaag weer wat klusjes gedaan op de kamer.
Helaas een tegenslagje gehad... Bij het aanzetten van de lampen "plofte" een van de voorschakelapparaten. We hadden ze een poosje terug al getest en minstens 4 uur laten branden. Dus hoe en waarom dit nou gebeurde snappen wij ook niet helemaal.
Gelukkig hadden we bij het terrarium van Gossé (voor de slangen) een VSA gekregen, dus we konden hem omwisselen. Beetje jammer dat we alles netjes boven het plafond weg hadden gewerkt, want zo moesten we dus een plafondplaat eruit slopen Sad

Op dit moment zijn we aan het proefdraaien. Alles is ingesteld op timers en thermostaat.
mooie colectie dieren heb je ben erg benieuwt naar de nieuwe aanwinsten
heb je ook een foto dat ze/hij er in zit dat lijkt mij wel leuk om te zien hou oud is de leguaan waar heb je hem gekocht?
(11-12-2012, 09:36 PM)jonklo6 Wrote: [ -> ]heb je ook een foto dat ze/hij er in zit dat lijkt mij wel leuk om te zien hou oud is de leguaan waar heb je hem gekocht?

Als je een bladzijde terug leest, zie je dat we de dieren nog niet in ons bezit hebben. Zodra ze er zijn komen er zeker weten foto's van ze in hun kamer.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18