Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Cyclura kamer
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Het is nu inderdaad nog een behoorlijk grijze massa, wel zin om te gaan kleuren. We hebben een beetje met photoshop geprutst en met kleur lijkt het al heel anders. to be continued Big Grin
Zo ik/wij zijn onder de indruk hoe het er al uitziet........
Netjes hoor dat ziet er al echt heel mooi uit......super..!!
En wat een werk....mijn complimenten.....
Ziet er echt al super uit. De harde arbeid dat er inzit is al goed te zien. Ben benieuwd naar de gekleurde verzie ervan. Misschien al een voorproevertje van de "photoshop" versie" ? Smile
Doe zo verder. Jullie zijn er bijna.
Leuk om te zien een super verblijf word dat man man,zou het ook wel willen maar dan moeten er eerst wat kinderen het huis uit zijn,zou het ook wel live willen bekijken haha ben benieuwd naar het eind resultaat!
@Gunther: we houden de spanning erin Tongue
@RickCathy: Tsja je kunt ze moeilijk het huis uit schoppen Wink

Misschien toch maar een minisymposium regelen als het af is
Weer even een update tussendoor.
De tweede laag zit er bijna geheel op.

[Image: P1040219.jpg]

[Image: P1040230.jpg]

Zo krijg je een beetje een idee van de grootte van het raam.
[Image: P1040233.jpg]

[Image: P1040236.jpg]

De onderkant van de loopplank
[Image: P1040237.jpg]

[Image: P1040244.jpg]

Zou het nodig zijn om de waterbak met epoxy te bedekken? Hij is gewoon waterdicht, maar zou het slecht zijn voor het cement om continu onder water te staan?
Dit gaat erg gaaf worden mijn complimenten erg mooi..!!
Ik kom snel eens langs even bij kletsen en dit eens in het echt te gaan bewonderen......

Mijn gevoel zegt wel met epoxy te bedekken baat het niet dan schaat het niet......toch?
Ik ben benieuwd wat anderen hier over te zeggen hebben......
als je niet met epoxy bedekt, dan moet je vooraleer de dieren in het verblijf komen de bak meerdere malen spoelen. cement kan in het begin stoffen afgeven aan het water.

later kan het geen kwaad meer. mijn oom heeft zelfs een gemetste koivijver...

greetz rigor
Tijd voor een update Big Grin

We zijn met de laatste laag bezig. De kleur hebben we gecreƫerd door de muurverf te mengen met het cement. We zijn erg blij met het resultaat. Deze week hopen we de laatste laag af te maken en dan kunnen de bovenste stukken geverfd worden.
Zin in!!

We hebben ook een verwarmingspaneel gekocht. De econoheat 400 watt. Hier komt een thermocontrol pro 2 op.

[Image: P1040253.jpg]

[Image: P1040256.jpg]

[Image: P1040257.jpg]
Lekker lekker hoor, dit ziet er toch wel even gelikt uit. Erg netjes hoe dit gemaakt is, ook heeft het nu al een natuurlike look...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18