Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Cyclura kamer
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Ik verheug me al op het mini Symposium bij Yoni thuis. zal ik een voordrachtje houden haha, nee geintje...

Wordt echt een mooie kamer en er zit veel werk, tijd en geld in. Dit ga je straks zeker terug zien. Ook leuk, omdat ik het weet van jullie, te lezen dat overal goed over nagedacht is, tijden het bouwen van zo'n kamer zullen er vast en zeker wel dingen op het moment zelf beslist moeten worden hoe iets gebouwd gaat worden maar over het algemeen hebben jullie overal goed over nagedacht, zeker een duimpje waard :duim:
Dit keer een keer Eddy:

@Gosse, we begonnen je al te missen.

Bedankt voor de complimenten, we hebben ons inderdaad 2 jaar lang voorbereid voor dat we aan het werk zijn gegaan hier mee. En inderdaad verander je dan nog dingen tijdens het bouwen. Dit is ook het leuke van het bouwen, beetje uitdaging.
Verder moet er een bedankje uit naar deze stichting en de mensen hier op het forum want hier komt een groot deel van de informatie vandaan.
Betreft het geld, denk dat iedereen met onze hobby hier wel eens tegenaan loopt. Dat is dan ook de keuze die je maakt.
Natuurlijk proberen we dat te drukken door zo veel mogelijk restmateriaal te gebruiken, en met onze andere hobby (fotografie) hebben we net weer een zakcentje verdient waardoor we straks het verwarming-gedeelte kunnen (laten) aanleggen.

Jullie zijn welkom zodra het klaar is Wink
Alleen als het klaar is..haha..!!
Je mag ook komen als het niet klaar is Gosse. Maar als het dan klaar is mag iedereen die wil komen voor het Yoniposium.
Brian heeft zich net aangemeld als spreker, en volgens mij volgt er daarna een afsluiting met BBQ ergens in een dorp hier vlakbij... Haulerwijk heet dat geloof ik. :p
klinkt al leuk allemaal
Ik ben voor.........
Even een klein updatetje... Eerste laag zit er in zijn geheel op. De loopplank heeft al meerdere lagen gehad. Zijn nu bezig met de tweede laag en op sommige plekken al met de derde. Maar pff wat een werk... Tongue

[Image: P1040196.jpg]

[Image: P1040198.jpg]
Begint er echt heel goed uit te zien
ziet er al heel indrukwekkend uit en ja ik weet uit ervarimg dat het heel veel werk is...nog even volhouden. Confused
Dat ziet er inderdaad erg goed uit Yoni, het begint nu echt een leguanenverblijf te worden. Straks als het allemaal af is en er wat kleur in is gebracht ziet het er al gelijk heel anders uit.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18