Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Cyclura kamer
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
kan niet wachten op de nieuwe foto's haha Smile
We gaan weer gestaag verder. Even een klein panoramaatje tussendoor.

[Image: panoramaklein.jpg]
Mooi hoor, wel zou ik zorgen voor een mooie egale verlichting dmv enkele tl lampen op te hangen. Super ook de dikkere wand rondom
Supermooi al....echt gaaf gemaakt.

Een T5 bijverlichting is mooi maar zelf gebruik ik nu led verlichting om enkele punten bij te verlichten echt super en wordt steeds goedkoper en zeer eenvoudig te monteren.

gr,Roland
Mooie kamer hoor, als alles straks af is moeten we een keer bij elkaar op de koffie komen, ben toch wel heel benieuwd hoe dit er in het echt uitziet.

Hier ook een tl lamp hangen (geloof een t8), mooi licht en gelijk een groot oppervlakte belicht. Maar als ik tegenwoordig die led spotjes of strookjes zie, die zijn ook super hoor. Het geeft toch nog redelijk wat licht opbrengst en is makkelijk aan te sluiten en op te hangen. Het is redelijk aan de prijs in aanschaf maar betaald zich terug in stroomkosten. Het verbruikt is dan ook bijna niks van zo'n led lampje. En je moet niet vergeten dat het toch zo'n 12 uur per dag brand
Gewoon klein symposiumpje richting yoni ;-)
goed plan
Haha er valt nu nog weinig te zien hoor Tongue maar als het af is mogen jullie allemaal wel komen kijken Wink
Wie gaat er dan een lezing geven? Wink

Wij hebben bewust niet gekozen voor TL verlichting, omdat we het beide niet zo mooi vinden. Daarom hebben we voor 2 grote inbouwspots gekozen. Hier komt een beste bult licht uit en een kant van de kamer is helemaal raam, dus licht voldoende. Als de kamer klaar is en gekleurd, gaan we nog even kijken of het nodig is om op een paar plekken bij te verlichten (ik denk dat de voorste inbouwkast wel een kans maakt) De andere kast willen we donker houden om een natuurlijke schuilplaats te creƫren.
Om eerlijk te zijn geeft het me elke keer "kippenvel" om je foto's te bekijken van de vorderingen die je maakt.
Ben er zeker van dat u en u dieren hiervan enorm zullen genieten!
En ik vind ook dat vele mensen aan u een voorbeeld mogen nemen van hoe men deze dieren moet huisvesten.

Doe zo verder, het ziet er al zeer goed uit!

Mvg Jelle
Zo even een tijdje niet op het Forum geweest maar dat ziet er heel mooi uit we komen snel eens langs..!!

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18