Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Voorstellen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Ik ben René eigenaar van een Groene Leguaan, die mijn zoon Dino heeft genoemd, wij zijn er gek op ons beestje.

Momenteel ben ik bezig met het nieuwe verblijf van ons groene vriendje en via diverse fora ben ik hier terecht gekomen.

Met veel lol heb ik leguanen.com gemaakt, hier stond tot voor kort ook een live camera op gericht maar deze is tijdelijk uitgezet.

Ik ben nu eigenlijk nog op zoek naar iemand die mij wat tips kan geven mbt de verlichting van het nieuwe verblijf.

9-10-2010 - Onze "Dino" uitgezocht in de dierenwinkel door zoonlief.

[Image: dscn1885.jpg]
Van harte welkom.

Op dit forum kan je met al je vragen terecht Smile
En natuurlijk is de zoekfunctie ook erg handig omdat het forum in de afgelopen jaren een groot archief is geworden met uitgebreide antwoorden etc.
De zoekfunctie heb ik al gevonden maar door de overvloed aan informatie zie ik even de bomen door het bos niet meer :lol:
Welkom op het informatieve forum van Sdgl.
Kijk eens bij UV en verlichting of je wat antwoorden kan vinden op je vragen.
Daar staat namelijk erg veel beschreven over de verlichting in verschillende soorten bakken.
Mocht je er echt niet uitkomen dan zijn vragen natuurlijk altijd welkom.

Ook zijn we altijd dol op foto's Wink.
Groeten, Brian Hoks.
welkom op ons leerzame forum :welcome: Smile
Dankjewel voor het warme welkom hier, ik denk dat ik me hier wel ga vermaken 8)
Hey hallo,
Welkom hier op het forum..!!
Groetjes Gossé
Ik was van plan zondag naar de Beurs te gaan in Houten om daar wat spulletjes te zoeken voor het nieuwe Terra van Dino... weet iemand wat dat kost? Als het gratis is voor Donateurs schrijf ik zo direct nog mijn donatie over naar SDGL 8)

Nog even een recente foto van Dino op 22-5-2010 net voordat we op vakantie gingen en mijn moeder voor hem/haar ging zorgen. Misschien iemand die mij kan vertellen welk geslacht we hebben? Volgens de de dierenwinkel is het een vrouwtje maar volgens mij kun je dat niet vertellen met 3 maanden? (volgende keer mag mam de ramen ook wel poetsen hehe)

[Image: imag0128s.jpg]

[Image: imag0126i.jpg]
de beurs is niet gratis voor donateurs, wij organiseren dit niet maar lees even hier, hoe je wel gratis naar binnen kunt, als je vervoer hebt Idea Smile
https://sdgl.org/forum/viewtopic.php?p=64881#64881

Met 3 maanden is het echt nog niet te zien wat het geslacht van je dier is, pas op zjn vroegst met 1 1/2 jaar. Idea Smile
Vanavond Dino in bad gedaan omdat ze weer eens aan het vervellen was., wel een klein aandenken gekregen... ze was een beetje enthousiast... los velletje aan mn middelvinger "hap". Helaas blijft Dino nogal wild slaan met de staart enzo. Ik moet zeggen dat mn vrouw een stuk meer gedaan krijgt. Baal ik wel van... ze/hij heeft blijkbaar z'n favoriet :roll: en dat is niet mij
Pages: 1 2 3