Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Terrarium bouwen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Dat ziet er heel goed uit. Ben jij toevallig timmerman of iets in die richting? Ik denk dat je dit terrarium zo stevig gebouwd hebt dat het zelfs met een mokerhamer niet meer uit elkaar te halen is. Zoals Renske al zij het ziet er heel professioneel uit. Wat voor achterwand gaat er eigenlijk in komen? En hoe ga je dat doen met de lampen? komt er gaas in waarop je de lampen legt of ga je het anders doen?

Blijf vooral foto's plaatsen Wink
echt heel gaaf dit wordt wel heel wat zo
Hoi Jasper.....hij gaat lekker...:duim:

Zeer stevig en solide gebouwd, alle uitsparingen her en der laat ons nog wachten op verassingen :dk:

Ja ben ook zeer benieuwd waar alles voor gaat dienen
Hey Jasper,

Als ik dit allemaal zie gaan mijn handen jeuken..!! (Niet dat ik zelf zo veel kan..haha..!!)
Ziet er heel mooi uit ga zo door laat ons verassen..!!
Echt heel gaaf en ziet er netjes uit..!!
hey jasper ,

Hij gaat lekkerrrrrrrrrrrr.
Zeker een solide bak man.
Daar gaan je beesiejs lekker van genieten.
Ik ben benieuwd en blijf kijken naar de foto's.
Succes nog met bouwen

groetjes cliff
Alweer even geleden dat ik nog iets van me heb laten horen Smile
Weer druk aan het werk laatste tijd dus het gaat maar traag me de bouw, alle tijd die ik heb probeer ik er wel in te steken.
Een paar foto's van de vorderingen. Ze zijn niet helemaal up to date, maar de rest zal ik deze week nog wel posten.
Lampen zitten erin en aquarium is gemonteerd. Op de foto's is de aquarium nog niet helemaal af, er moest toen nog een tussenschot in. Dit is inmiddels wel gedaan. Morgen ga ik testen of het geheel waterdicht is. Het heeft nu toch een 6 tal dagen kunnen uitharden.

[Image: Foto-IQGBKR74-D.jpg]

[Image: Foto-MZO64B7G-D.jpg]

[Image: Foto-YKRLRTEI-D.jpg]

De zelfgemaakte stekkerdoos
[Image: Foto-I4BCLUB7-D.jpg]

Kabels mooi langs de buitenkant
[Image: Foto-JPG3ANBS-D.jpg]

[Image: Foto-Z4WZMRMI-D.jpg]
Hey Jasper,

Leuk om deze topic te volgen..!!
Ziet er goed uit, erg solide.........
Dat wordt een hele mooie bak..!!
Succes verder.....
Hoi Jasper, toch weer aardig wat gedaan en het blijft altijd een mooi gezicht om het casco te zien opbouwen. Nu even een paar bedenkingen van me:
Als ik het goed zie is het aquarium gemaakt uit een voorruit die verlijmd is met betonplex ? De reden dat ik het vraag is vanwege de levensduur op deze werkwijze.
Wat betreft verlichting vraag ik me af wat er nu totaal in hangt en of het de gewenste temperatuur gaat halen.
We blijven je volgen en meedenken.
jeetje spannend hoor

blijf posten svp!!!!

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13