Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Bouw kamer voor onze Rode Leguanen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
thilde Wrote:
AQUALINGEN Wrote:
thilde Wrote:dit wordt weer een luxe bungalow Idea Confusedhock: Smile

We doen ons best met een hoekbad en zonnestudio :lol: :lol: 8)
bubbelbadje Idea Smile

Is een van de mogelijkheden.
Waar ze nu inzitten hebben ze bubbels, dit bad krijgt 1 of 2 luchtdiffusors.
Hele fijne luchtbelletjes die de luchtvochtigheid gaan opkrikken.

mooi toch en de dieren zorgen voor een golfslagbad :lol:
Nou dat wordt de leguanen oase hihi
prachtig project, echt super.
vooral foto's blijven plaatsen he :roll: :lol:
Halllo daar,

Ik kon toch echt niet achterblijven om te reageren ,

Prachtige kamer die je daar aan het maken bent hoor!! KLASSE!,

Ik zie nu dus dat het een soort zeil is , mooi iets Smile en makkelijk schoon te houden lijkt me , waarom niet weer een piepschuimen achtergrond ? geen goeden ervaringen mee? of?

Voor de rest super super mooi wat je aan het maken bent

Groetjes Michael
iguana kees Wrote:Prachtige kamer die je daar aan het maken bent hoor!! KLASSE!,

Ik zie nu dus dat het een soort zeil is , mooi iets Smile en makkelijk schoon te houden lijkt me , waarom niet weer een piepschuimen achtergrond ? geen goeden ervaringen mee? of?
Groetjes Michael

Hoi Michael,
Het is geen zeil maar een dunne laag (1-2 cm) van flex-c-ment. Piepschuim wordt gebruikt om te isoleren en extra diepte aan te brengen. Piepschuim blijft een fijne toepassing en zal ik altijd blijven gebruiken.

Vandaag zal ik nog wat foto's plaatsen van de vorderingen/voorbereidingen.
Hey ronald ,

Ja dit was gisteren .
Ik ben er nu al van op de hoogte dat het gesmeerd wordt 1 tot 2 cm is een lekker laagje , ben benieuwd hoe het gaat worden.
Dat bad ook he dat doet het hem echt zet je daar ook een filter op of hoe ga je dit doen?

Gr Michael
Op pagina 4 staat een foto van het filter en wat uitleg wat de bedoeling is.
Heb het net even gelezen bedankt,

Mooi dat jij wel een aansluiting kunt realiseren in je huis ik kan dat hier niet dus ik zal gewoon met filter en water regelmatig bijversen , dat zal mijn manier moeten gaan worden niet dat ik dit erg vind maar goed ...
Riool is wel zo makkelijkWink

Gr michael
iguana kees Wrote:Heb het net even gelezen bedankt,

Mooi dat jij wel een aansluiting kunt realiseren in je huis ik kan dat hier niet dus ik zal gewoon met filter en water regelmatig bijversen , dat zal mijn manier moeten gaan worden niet dat ik dit erg vind maar goed ...
Riool is wel zo makkelijkWink

Gr michael

In de leguaanbak beneden doe ik het ook met slang. Als je hier bent zal ik laten zien hoe je de bak optimaal schoon kan maken in korte tijd. Ik heb hier een tooltje voor.
Dat is goed , bedankt,

Voor de rest gaat allemaal lekker daar bij jouw Smile

Vraagje zou jij in mijn topic mijn vraag over het kopknikken te lezen aub Smile
Alvast bedankt.

Ben zker benieuwd hoe ht dat allemaal bij jouw is Smile

Gr Michael

PS: ik weet dat ik net nieuw ben op het forum maar ken jij iemand misscien die een vrouwelijke leguaan heeft die nog niet volgroeid is? ongeveer 1,5 2 jaar oud of iets ouder?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26