Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Bouw kamer voor onze Rode Leguanen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Brian Hoks Wrote:Me vriendin is soms jaloers op de leguaan en de andere reptielen die ik heb. Er gaat nou eenmaal gewoon veel tijd en aandacht in zitten.
En vrienden verklaren mij voor gek haha geweldig zo'n hobby Tongue

Groeten Brian Hoks.

Ach de 1 zit uren in de kroeg en de ander weer op voetbal en wij bij onze leguanen :lol: :lol:
Ziet er allemaal al schitterend uit :tumb up: , vooral zo doorgaan maar natuurlijk ook :photo: blijven maken.
Stephanie Wrote:Ziet er allemaal al schitterend uit :tumb up: , vooral zo doorgaan maar natuurlijk ook :photo: blijven maken.

Thanks, We maken alweer vorderingen...

Lianen zitten bijna allemaal goed vast....enkels had ik een keilbout tegen een bedrading aan zitten en voelde een lichte spanning met aandraaien. Na metingen bleek ik idd iets te ver geboord te hebben. Keilbout iets terug gehaald en probleem opgelost. Je wil er niet bij stilstaan als ik het niet opgemerkt had.

Verders ben ik nu de wanden aan het voorzien van piepschuimplaten. Hierna vormen maken. Foto's is best lastig omdat de afstand te klein is om een goed beeld te krijgen.
Zodra er weer wat vormen zijn aangebracht zal ik weer een foto maken vanaf de ingang.
AQUALINGEN Wrote:
Tryptamines Wrote:Dat ziet er wel proper uit voor zover je het al kan zien, ben benieuwd naar het resultaat Smile

Verwachting is eind januari. Liefst eerder maarja vraagt toch wel een hoop tijd om alles goed af te werken.
Als je in die omvang iets begint te bouwen wel ja :p
Dit wordt echt een super kamer en ben dus ook reuze benieuwd naar het resultaat.
Er begint toch stiekem weer wat te kriebelen bij mij maar ik moet echt nog even wachten voor ik weer wat ga bouwen haha :? Smile

Groeten Brian Hoks.
Vandaag zijn de jongens van Kayadecoratie langs geweest en we gaan volgende week zaterdag starten met de wanden etc. te voorzien flex-c-ment. Deze krijgen een relief waarvan ik de foto nog zal plaatsen.
Hieronder een paar foto's van de piepschuim creaties. Op sommige plekken ga ik nog fijn gaas aanbrengen voor versteviging van de cementlaag. Dit is nodig omdat er nogal wat hoeken en overhangende gedeeltes zijn.

[Image: Foto-4BMMA6O3-D.jpg]
[Image: Foto-QPLSMPDG-D.jpg]
hier een voorbeeld van hoe de structuur er uit zal komen te zien.

[Image: Foto-GKJPE7ZX-D.jpg]
[Image: Foto-OQCTA6SR-D.jpg]
dit wordt weer een luxe bungalow Idea Confusedhock: Smile
thilde Wrote:dit wordt weer een luxe bungalow Idea Confusedhock: Smile

We doen ons best met een hoekbad en zonnestudio :lol: :lol: 8)
AQUALINGEN Wrote:
thilde Wrote:dit wordt weer een luxe bungalow Idea Confusedhock: Smile

We doen ons best met een hoekbad en zonnestudio :lol: :lol: 8)
bubbelbadje Idea Smile
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26