Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Bouw kamer voor onze Rode Leguanen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
he shit zeg

Nu maar hopen dat je een ander gezond vrouwtje tegen komt dan...
de baby kamer zegmaar Tongue
Luuk breedveld Wrote:de baby kamer zegmaar Tongue

Hier hebben we geen foto's van en we zijn momenteel aan het verbouwen om het geheel klaar te hebben als er straks meerdere eieren uitkomen. Later zal ik hier een topic over starten met foto's. Verders is het niets bijzonders en heel simpel om onderhoud zo makkelijk mogelijk te maken.
ben zeer benieuwd wat jullie gaan doen en welke materialen jullie gaan gebruiken

Gaan jullie weer van dat speciale spul gebruiken wat nu ook in de grote kamer zit fo gaan jullie het anders opbouwen
witteherder Wrote:ben zeer benieuwd wat jullie gaan doen en welke materialen jullie gaan gebruiken

Gaan jullie weer van dat speciale spul gebruiken wat nu ook in de grote kamer zit fo gaan jullie het anders opbouwen

Grotendeels staat het al, de grotere bakken worden opnieuw ingedeeld en moeten we er nog twee van afmaken. Waarschijnlijk zullen we hier geen docaratie beton gebruiken. De huidige wateragaambak willen we wel hiermee gaan bekleden echter is het de vraag of dit nog lukt dit jaar. Alles is een beetje afhankelijk hoe snel we de nakweek wateragamen en basilisken kunnen plaatsen.
Hier nog wat foto's van de legkist die bij de kamer hoort. We hebben dit jaar voor metselzand gekozen ipv kokos en speelzand. Helaas heb ik niet veel stap voor stap foto's maar de opbouw van de warmte mat is eender als in onderstaande topic.
https://sdgl.org/forum/viewtopic.php?t=5053

[Image: Foto-KGUJSQHQ-D.jpg]

[Image: Foto-GGIPK6IU-D.jpg]

[Image: Foto-QMXVZSCZ-D.jpg]

[Image: Foto-USJWCYFZ-D.jpg]

[Image: Foto-OMXML7QI-D.jpg]
vind het er al met al heel strak uitzien

Ik hoop dat jullie een probleemloos leggen van de eieren gaan hebben

Aan de bak zal het niet liggen en omdat Max er niet bij zit is er misschien ook meer rust om te leggen

Paula
Hey Roland en Simone,

Wat een leuk filmpje en idd het zijn echt mooie leguanenSmile

Jammer dat het vrouwtje verkocht is, ik heb het zelfde ik had ook een volwassen rode vrouw op het oog die zat op een school ( iets met reptielen die school ), maar deze was ook al weg. jammer , en jullie ook hetzelfde dat is ook jammer.

Zo te lezen heb je ook heel wat plannen Wink, mooi man, hopen dat het ook allemaal gaat lukken dan heWink

Voor de rest ziet alles er toppie uitWink zo close up heb ik mijn ogen weer goed de kost geven op details tijdens het fillmpje ( vakwerk ) is het eindoordeelWink.

Gr Michael
witteherder Wrote:Ik hoop dat jullie een probleemloos leggen van de eieren gaan hebben

Aan de bak zal het niet liggen en omdat Max er niet bij zit is er misschien ook meer rust om te leggen
Paula

Onverwacht vroeg een 50 eieren totaal gelegd door Jacky. Overige foto's staan in de de andere topic

[Image: Foto-W7KWG6LC-D.jpg]
wist je niet dat ze eitjes had??
Maar wat super leuk Smile Smile
Dat wordt neer bakken bouwen haha :mrgreen: :lol: Smile
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26