Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Bouw kamer voor onze Rode Leguanen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
DutchSnake Wrote:hey, kun je niet even langs mij om dit achtergrondje te maken? 8)
super gemaakt!

Jij hebt toch ook een mooie achterwand gemaakt ?
Sow ben ik weer..

Vandaag het raam afgeschilderd in de kleur van de grijze tegels.
Epoxy aangebracht en afgewerkt met zand.
1e laag impermax aangebracht in het bad..pff dat stinkt zeg :o :?
2 lampen aangesloten en de volgende 2 voorbereid (morgen afmaken).

Alle kabels worden zo goed mogelijk weggewerkt en naar centraal punt geleid.

Ik zal morgen weer wat foto's schieten, hieronder wat oude foto's.
Waar de rode emmer staat komt nog een kist die verijdbaar is. Hierin zal de legkist komen voor de leguanen. De voorzijde van de kist wordt momenteel afgewerkt met decor beton.

[Image: Foto-KHFVM3H6-D.jpg]
[Image: Foto-BCGICNIV-D.jpg]
Roland de kist is helaas nog niet droog we gaan morgen weer kijken of hij klaar is voor het inkleuren het is koud buiten dus helaas op de zaak ook Sad maar ik denk dat hij tot morgen avond klaar is met drogen zodat we hem kunnen inkleuren

groeten

adem
ademozpinar Wrote:Roland de kist is helaas nog niet droog we gaan morgen weer kijken of hij klaar is voor het inkleuren het is koud buiten dus helaas op de zaak ook Sad maar ik denk dat hij tot morgen avond klaar is met drogen zodat we hem kunnen inkleuren

groeten

adem

Toppie Adem :tumb up:

Epoxy zit nu op het watergedeelte en ben benieuwd hoe hij morgen is uitgehard.
Even aankijken misschien zet ik er nog een laag op.

gr, Roland
zeg roland, wat voor middelen heb je gebruikt om de kleur zo te krijgen?
DutchSnake Wrote:zeg roland, wat voor middelen heb je gebruikt om de kleur zo te krijgen?

Dit zijn pigmenten die bij het product horen en worden gemengd en opgebracht door Kayadecoratie. Elke kleur is mogelijk echter blijft het een gok of de kleur je bevalt. Het mengen is niet zo eenvoudig. In eerste instantie hadden we een lichtere kleur opgezet en vonden het iets te licht toen hebben we een derde kleur opgebracht maar deze kwam slecht overeen met de eerste kleur en toen besloten om deze kleur aan te houden. Natuurlijke kleur heel warm, wel erg donker maar het vele licht gaat dit goed maken.

De techniek die hier is toegepast werkt niet op tegellijm deze zuigt meteen de pigment op waardoor je echt vegen gaat krijgen. Enigste manier is om heel verdund te gaan aquarellen.

Overigens is deze kleur ook te krijgen bij Janssen pigmenten en wie weet kan Adem (kayadecoratie) je wel helpen.

gr, Roland
Roland,

ik heb hier maar een paar woorden voor GEWELDIG , MOOI , Wat een pracht werk zeg dit.
Nu ik dit zie ben ik verkocht echt waar.
Wat een mooi product, ik ga omscholen Tongue hahah
nee hoor, maar echt waar prachtig man!

Ik hoop dat je alvast rekening houd dat ik me eigen opsluit op die kamer van je Smile dan ga ik daar is even lekker genieten van het uitzicht , ik kom niet meer weg bij die kamer denk ik 8) , ik sta hier ook als ik thuis ben grotendeels voor de terrarium van kees , maar als ik zoiets heb ga ik er wonen !!!!!

dit is echt mooi ook voor in je huiskamer ofzo joh da stucwerk. ik vind dat dus echt wel iets hebben ( lame stucwerk ) heel rauw ongelijk etc etc, maar dit is wel gewoon vlak lijkt het ( behalve de ronde gedeeltes natuurlijk), maar dan natuurlijk ( groeven en happen zeg maar ) , echt prachtig gewoon heb er geen andere woorden voor.

over de kleur te donker? ik vind dit juist mooi echt waar . lichter maakt er een woestijn van denk ik. dit is echt gewoon wat je zegt lekker warm en een zeer natuurlijke uitstraling vind ik.( net binnekant van een vulkaan Big Grin )

Roland , Simone , Michael geniet hiervan ! want dat kun je ! en vooral trots zijn op jezelf! schouderklopje mag zeker gegeven worden!! KLASSE!
Groetjes Michael 8)
Ziet er erg strak uit hoor.
Dat donkere valt toch wel mee.
Als straks de lampen erbij aan staan dan is er ook meer licht.
Ik sluit me dan wel samen met jou op Michael want hier zou ik echt van kunnen genieten.
Ik zit dan ook vaak lekker voor het terrarium van mijn beestjes en kan daar echt van genieten.
ik zou lekker bij de leguanen in bad gaan zitten, haha :lol:

Maar het is in een woord GEWELDIG.
Thanks jongens, ik zal hier ook zeker van genieten. Zoals jullie hebben kunnen zien grenst de computer aan dezelfde kamer en kan ik ze toch veel zien tijdens werk en hobby.

Het donkere begint al te wennen en had in het begin alleen een 26watt spaarlamp hangen. Straks ga ik de rest van de lampen aansluiten en dan neem ik weer wat foto's.

Heb ook vandaag het filter schoongemaakt en ingericht. Foto's volgen.

gr, Roland
Ronald en Simone,

Dit is inderdaad heel er prachtig!!!!!
Een hele dikke pluim voor jullie beide hoor!!
En zo iets kan je zeker maken als je in huis een kamer over hebt.
We zijn ook benieuwd hoe de leguanen hun nieuwe ruimte gaan vinden.
Sinds onze nieuwe terrariums bijna af zijn zit ik ook al dikwijls te genieten van onze
Lorenzo en Spike.
Wij hebben gekozen voor glazenwaterbakken en er geen spijt van.
Wat is dat een mooi gezicht hoe die 2 bewegen onder water.

groetjes zoé
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26