Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Bouw kamer voor onze Rode Leguanen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Brian Hoks Wrote:Dat valt nog wel mee inderdaad, het ziet er namelijk er gaaf en stevig uit en denk dat dit goed zou verkopen op een reptielenbeurs.
Wil natuurlijk niet voor iemand anders iets bepalen maar misschien naast de Sdgl en de lianen stand van Roland Wink :lol: (waar ik nog steeds een kijkje bij moet nemen :$)
Je weet het natuurlijk nooit want het is een prachtige achterwand.

We zijn hier mee bezig maar moeten nog wat testen doen alvorens zodanig op de markt te zetten. Je snapt wel dat je maar 1 keer goed de markt op kan dus een goede test vooraf scheelt achteraf een hoop ellende en naamverlies. Voor woestijn bakken zal het geen problemen opleveren. Juist voor de tropische bakken die continu heel erg nat zijn moeten we een gedegen test ondergaan. Kayadecoratie wil wel maar ik zelf voel me als ideedrager wel verantwoordelijk voor een goed product wat alles aankan. Zoals je misschien inmiddels weet staat kwaliteit voorop. daarnaast moeten we research doen naar de maatvoeringen. Een oversized model een keer inkorten zodat deze op maat te maken is voor elke maat terrarium. Testen op continu waterbelasting wordt gestart. Al om al is er nog genoeg te testen voordat de wanden multifunctioneel ingezet kunnen worden. Als we hier doorheen zijn staat niets in de weg om dit gat in de markt door Kayadecoratie te laten vullen met vele prachtige (handmade) wanden. Later meer...

Gr, Roland
witteherder Wrote:Tis een ideale wand voor in kleinere terrariums voor bij baardagamen.

Wij krijgen regelmatig vragen voor het bouwen van achterwanden in kleinere 150*50*50 terraria

Is geen probleem dit kan Kayadecoratie maken. Zodra we wat meer weten over de testen en kosten laat ik het weten. Misschien ga ik er een aparte topic over maken.

gr, Roland
Red_Dragon Wrote:Begint er echt geweldig mooi uit te zien. Wou dat ik het kon Big Grin (zit nog steeds te duimen dat we dit huis kunnen kopen Sad )

thanks, als het ingekleurd is zal het veel mooier zijn dan wat je nu kan zien op de foto's. Wie weet tegen die tijd dat je het huis gekocht hebt kan je een cursus doen bij Kayadecoratie, kan je heel het huis doen :lol: :lol: Als er opleidingen komen binnen Nederland. In geheel US en Canada kan je zo instappen hier in Europa staat het in de kinderschoenen.
DutchSnake Wrote:zal v/d week eens een foto maken wat ik in mijn march heb Wink

Ja leuk ben erg benieuwd wat je gemaakt hebt.
Hoe was de beurs eigenlijk in Goes?
AQUALINGEN Wrote:
DutchSnake Wrote:zal v/d week eens een foto maken wat ik in mijn march heb Wink

Ja leuk ben erg benieuwd wat je gemaakt hebt.
Hoe was de beurs eigenlijk in Goes?

klein, groter dan vorig jaar. dit keer hebben ze geprobeerd de temp omhoog te schroeven, vorig jaar waren er een paar sterfgevallen door de kou.
iets gelukt, rond 20c

Het is geen houten, zeker nog geen 1/3 ervan maar het was wel gezellig.
alleen door die spirituele beurs ernaast met hun vage stenen en stinkende wierook ben ik na 1,5 uur er vandoor gegaan met barstende koppijn.

voor terrarium benodigdheden was het goed, algemene dieren waren er ook. maar iets byzonders niet veel; sommige spin soorten, blad gekko's, schelpkrabben waren er vorig jaar niet. Maar ik moest alleen een warmtemat hebben, en ben geslaagd.
spijt dat ik er geen 2 heb gekocht....
moet er nu nog 1 bestellen xD
roland en simone zijn een kamer aan het inrichten voor de rode leguanen.
ik ben de 25-1-2011 wezen kijken ik ben echt onder de indruk
het is een paleis voor de leguanen en het was niet eens helemaal af
ik zie veel terrariums maar die van roland en simone is echt de mooiste
ik wens jullie veel geluk met dat pronkstuk
groetjes bram
Hey Roland en Simone,

Mooi geworden hoor, dit is afgekeken van het lame stucwerk ( ongelijk stucwerk ) denk ik dat ze daardoor op dit idee zijn gekomen, ziet er gaaf uit.

Inderdaad het is nog niet klaar want nu zie je de oneffenheden niet goed ( is op foto tog moeilijk ).
Voor de rest super mooi hoor , en ja idd dit is een palijs voor de iguana's .
Wanneer komen ze het afwerken?

Roland en Simone mooi hoorSmile.

Groetjes Michael
Beste allen,

We zijn afgelopen dagen druk bezig geweest met de afwerking en er begint een eind aan te komen. Het inkleuren van de wand heeft door zijn relief behoorlijk wat tijd ingenomen. Vandaag gaat de vernislaag er volledig op en kunnen we alle afgeplakte delen weghalen. Foto's zullen dan snel volgen.

Gr, Roland
Quote:Foto's zullen dan snel volgen.
je weet het wel weer spannend te maken hoor :lol:
ja idd Roland is wel spannend zo hoorWink

waar blijven de fotosSmile

Gr Michael
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26