Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Bouw kamer voor onze Rode Leguanen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Om een alvast een beeld te geven wat het inkleuren voor effect heeft hebben ze ook een proefstukje voor ons gemaakt. Welliswaar een ander patroon maar zeer mooi. Maten van dit proefstuk is 97x70 cm. Zal heel mooi staan in een opgroeibak voor jonge dieren. Er wordt nog overwogen om dit groter aan te pakken en als standaard achterwanden te produceren en als zodanig op de markt te brengen.

[Image: Foto-WQGKUJAQ-D.jpg]
[Image: Foto-IH3OFF4W-D.jpg]
Ik denk dat het een "gat" in de markt is
Ziet er erg gaaf uit hoor :lol: Wink
Wat weegt zo'n kleine achterwand dan wel niet.
Denk toch dat het niet zo heel makkelijk te tillen is of valt dat wel mee.
Hey Roland en Simone,

Zojuist even de foto's bekeken. Ziet er weer fantastisch uit...ik had niets anders verwacht. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes Gossé en Charlotte
Beste Brian,

ik denk dat deze plaat rond de 10 kilo is hij is makkelijk op te tillen

groeten adem
Dat valt nog wel mee inderdaad, het ziet er namelijk er gaaf en stevig uit en denk dat dit goed zou verkopen op een reptielenbeurs.
Wil natuurlijk niet voor iemand anders iets bepalen maar misschien naast de Sdgl en de lianen stand van Roland Wink :lol: (waar ik nog steeds een kijkje bij moet nemen :$)
Je weet het natuurlijk nooit want het is een prachtige achterwand.
Tis een ideale wand voor in kleinere terrariums voor bij baardagamen.

Wij krijgen regelmatig vragen voor het bouwen van achterwanden in kleinere 150*50*50 terraria
Begint er echt geweldig mooi uit te zien. Wou dat ik het kon Big Grin (zit nog steeds te duimen dat we dit huis kunnen kopen Sad )
zal v/d week eens een foto maken wat ik in mijn march heb Wink
witteherder Wrote:Ik denk dat het een "gat" in de markt is

Ik weet het wel zeker Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26