Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Bouw kamer voor onze Rode Leguanen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Goeie middag,

Als1e ronald succes vandaag morgen met het decor beton, hoorde dat je gistr druk bezig was Wink, nu zie ik waarmee tegellijm.
goed bezig. en idd dt moet wel voordat ze over piepschuim heen kunnen dat is geen succes anders vandaar eerst tegellijm denk ik.

Over het voorlijmen dit moet je eigenlijk atijd doen, voorlijmen is kleine moeite maar je hebt ero zo veel voordeel van, als je hetniet voorlijmt in je keuken , kun je verwachten dat er over een jaartje of 2 weer een stucadoor mag komen, beetje sonde van het geld en de tijd toch?

Dus Yoni van Uden, gewoon ff flink dabbe met die voorlijm heeft alleenmaar voordelen en ja het is kut werk maar voorlijmen is zo gedaan met een blokkwast.

Roland, succes vandaag en heb gister een goed telefonisch gesprek gehad met simone maar dit zul je vast en zeker gehoordhebben, succes vandaag en ben benieuwd.

Rustig aan , en geniet ervanSmile

Groetjes Michael Groetjes Thuis
AQUALINGEN Wrote:
Brian Hoks Wrote:Ik ben toch wel een klein beetje jarloers en dat ben ik niet snel :lol:
Ziet er erg gelikt uit haha Wink .

Goed afkijken Brian. Jouw tijd komt ook nog wel Wink

Het aanbod om te komen kijken als het af is telt toch nog.
Want dan wil ik daar nog zeker gebruik van maken en kan ik eens even echt alles goed bekijken.

Dit natuurlijk voor dat mijn tijd aangebroken is haha :lol: .

Groeten Brian.
O jee
Er willen al veel mensen komen zeg hahahaha
Nog even en we kunnen een kaartje gaan trekken hahaha
een mooie bijeenkomst @ Roland/Simone Big Grin
Kan er wel een bijeenkomst van maken ja.

Als het af is gaan we eens kijken of het te combineren is met meerdere mensen anders wordt het hier erg druk met afspraken whaha :lol:

Momenteel zijn de jongens van Kayadecoratie bezig en zit einde van de dag alle muren in de decor beton (foto's volgen). De muren moeten eerst uitharden en wordt er ergens woensdag de kleur aangebracht. De ruimte waar de legkisten zouden komen is iets veranderd, er komt nu een kist op wielen en deze wordt ook afgewerkt met decorbeton (later meer hierover).

Foto's komen er aan waarschijnlijk vanavond of morgen.
@ iguanakees: Uiteraard doen wij de voorstrijk er in de keuken op, dat is niet meer dan logisch Wink maar ik bedoelde of de voorstrijk nodig is op piepschuim voordat je er tegellijm opdoet.
Kan me niet herinneren dat er tijdens het maken van rotsen met tegellijm (op stage) eerste een voorstijk op de piepschuim zat.
Yoni van Uden Wrote:@ iguanakees: Uiteraard doen wij de voorstrijk er in de keuken op, dat is niet meer dan logisch Wink maar ik bedoelde of de voorstrijk nodig is op piepschuim voordat je er tegellijm opdoet.
Kan me niet herinneren dat er tijdens het maken van rotsen met tegellijm (op stage) eerste een voorstijk op de piepschuim zat.

het moet eerst voorbehandeld op het piepschuim dan pas insmeren met tegellijm/cement
Maar het hoeft niet. Ik heb pas een achterwand gemaakt, kan er op springen wat ik wil maar kapot gaan/ breuken... nee.
Roland wanneer komen de foto`s Big Grin

heb ik hem zelf gemaakt wil ik de foto`s zien mooi he Big Grin
Ben ook wel benieuwd Smile

Voorlijmen is altijd beter.

Gr Michael
ademozpinar Wrote:Roland wanneer komen de foto`s Big Grin

heb ik hem zelf gemaakt wil ik de foto`s zien mooi he Big Grin

Hoi Adem,

Ja het is zeker mooi (als het opdroogt wordt het steeds mooier), kan alleen niet alles goed vastleggen op foto's.
Maar ik heb me best gedaan bij deze....

[Image: Foto-LOGTIAGX-D.jpg]
[Image: Foto-36XYSNFF-D.jpg]
[Image: Foto-HJXGESOT-D.jpg]
[Image: Foto-WIV6DUJQ-D.jpg]
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26