Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Bouw kamer voor onze Rode Leguanen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Een paar foto's van de voorbereidingen voor decor beton.
Alles staat nu in betoncontact en her en der komt gaas als bewapening.

[Image: Foto-SKTTCTVS-D.jpg]
[Image: Foto-HEZRJRIW-D.jpg]
[Image: Foto-WAO4MSU3-D.jpg]
lekker he die rose betocontactWink , toch heeft het iets als zon hele kamer ermee vol gesmeerd is niet???

gaat gesmeerd hier ronaldWink

Gr Michael
Ik ben toch wel een klein beetje jarloers en dat ben ik niet snel :lol:
Ziet er erg gelikt uit haha Wink .
Een paar foto's van de linkermuur met tegellijm. Tegellijm is nodig omdat er overal piepschuim zit, hierna kan het decorbeton er op.

[Image: Foto-MFNRP6IO-D.jpg]
[Image: Foto-BDCYSH78-D.jpg]
iguana kees Wrote:lekker he die rose betocontactWink , toch heeft het iets als zon hele kamer ermee vol gesmeerd is niet???
Gr Michael

Ja het is wel een apart gezicht. Het pakt ook heel goed op piepschuim.
Brian Hoks Wrote:Ik ben toch wel een klein beetje jarloers en dat ben ik niet snel :lol:
Ziet er erg gelikt uit haha Wink .

Goed afkijken Brian. Jouw tijd komt ook nog wel Wink
Jan de Bouvrie zou er jaloers op zijn :mrgreen: :roll: Smile
k dus als ik het goed begrijp

Kan je eerst alles doen met piepschuim en tegellijm en dan kan nog steeds het decorbeton erop?
Haha dat roze goedje moeten we dit weekend op de muren van de keuken kwakken. Die word maandag gestuct.
Is het per definitie verstandig om die voorstrijk erop te doen, ook als je alleen met tegellijm gaat werken?
witteherder Wrote:k dus als ik het goed begrijp

Kan je eerst alles doen met piepschuim en tegellijm en dan kan nog steeds het decorbeton erop?

Zolang de ondergrond stevig en vast is kan dit.
Beter is direct op een vaste wand, helaas was ik al begonnen met piepschuim voordat ik erachter kwam dat decor beton op de nederlandse markt verkrijgbaar was.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26