Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: WEER tijdelijke terrarium Horatio
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hello allemaal 8)

Nou de droom van Bruce en Horatio bij elkaar plaatsen is definitief vervlogen Sad
Bruce wil nix van Horatio hebben en probeert elke kans die ze krijgt hem aan te vallen (ls ze beide in hun terrariums zijn gaat het goed en de paar keer dat ze samen los waren ook) Horatio liep een paar keer los door het huis (terwijl het terrarium werd schoongemaakt of gewoon zomaar) en Bruce ging helemaal gek blazen proberen te bijten noem maar op en zij is echt niet aggressief.

dus eerst moest ik een ander terrarium voor Horatio hebben en had toen die hele lange via MP gekocht

Nu was die qua hoogte perfect maar de oppervlakte was echt te klein en werd nu echt een probleem. (had namelijk geen rekening gehouden met 2 grote terrariums in mijn woonkamer Confusedhock: )

nu hadden we een "mazzeltje" een kennis van ons had een behoorlijke berg hout liggen van oude kasten enzo en dat mochten we gratis meenemen.

Man lief even aan het meten enzo geweest ff 2 dagen boren zagen hakken en joost mag weten wat nog meer. en voila Horatio heeft weer meer ruimte
Al en Al niet gek in zo'n korte tijd Tongue

De afmetingen zijn verre van ideaal maar voor nu even tot we weten wat we gaan doen is het even beter dan wat ie had

hij staat in een hoek nu is 2 meter hoog en een meter diep en 110 lang
hij loopt wat schijn af ivm de boog voor de keuken

Hij zit er vanaf vanochtend in en lijkt het heerlijk naar zijn zin te hebben!

dus binnen 2 dagen is de ombouw gemaakt en de inrichting hebben we gistern gedaan

hier de pics

[Image: Foto-VQXMBRSV-G.jpg]
[Image: Foto-TAPEVLWM-G.jpg]
[Image: Foto-6G8IZCNI-G.jpg]
[Image: Foto-TAPEVLWM-G.jpg]

Dus nu hebben we even meer tijd om de inrichting te veranderen en 2 grote bakken te bouwen!
ps even ter info
die lampen kappen zijn tijdelijk maandag krijg ik mijn goeie binnen en er komt nog een tak in zodat ie meer kan klimmen en makkelijker naar boven kan

het valt me wel op dat hij vandaag veeeeeel meer eet als normaal! Dat moet een goed teken zijn toch?
Precies, je hebt de situatie voor je dier beter gemaakt. En in ee rap tempo een terarium in elkaar laten zetten. Goede actie!!!!
ZZZOOOO Confusedhock: dat hebben jullie snel gedaan, ziet er goed uit hoor, lekker fleurig Big Grin

Ben je niet bang dat Horatio van de kunstbloemen gaat eten :?: Ik heb jaren geleden eens een kunstplant met bloemen in het terra gehad maar binnen 2 dagen waren de helft van de bloemen weg, Cuco vond ze heerlijk :oops: ik in de stress maar een dag of wat later zijn ze er ook weer netjes uitgekomen, gelukkig.

Wat is Horatio toch een prachtig "monster" mag je echt trots op zijn Big Grin
Ik heb geluk dat zowel Horatio als Bruce niet van kunst bloemen eten een keer likken en ze kijken er niet meer naar om!
en dank je we zijn inderdaad trots op onze monster Wink

tja we moesten toch wat dus hebben van de situatie gebruik gemaakt gelukkig kon mijn vriend hem lekker snel in elkaar zetten!

tot nu toe schijnt hij het allemaal heerlijk te vinden! maar qua oppervlakte is deze gewoon echt veel groter en hij groeit als kool gelukkig dus er moest echt wat gebeuren