Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: scheepstouw?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hallo,

Ik ben dus bezig met een terrarium bouwen voor de groene leguaan die ik in april/mei ongeveer koop, maar nu wou ik alvast wat inrichting kopen,

ik zie hier veel mooie foto's van inrichtinge en doe zo mijn ervaring op maar waar halen jullie die trapjes met touw en dat hele dikke touw dat scheepstouw?

Ben al bij diverse bouwmarkte geweest en dierezaken maar niets gevonden

( woon overigens in huissen vlak bij arnhem gelderland ) zou handig zijn als het ergens in de buurt verkrijgbaar is....

Bedankt alvast!
Roeli
er is al veel over dit onderwerp geschreven hier, zelf heb ik trapleuningtouw (bij bouwmarkten) maar we hebben een hele handig zoekfunctie Idea
https://sdgl.org/forum/search.php even het woord en typen en voilá Idea Wink Wink
Bedankt voor de tip, heb inmiddels al 5meter trapleuning touw gehaald bij karwei, als alles af is en ingericht zou ik wel foto posten van de bak zelf.
ben heel benieuwd :?: :roll: Wink
Toch gek dat nooit eens iemand op het idee komt om naar scheepstouw te informeren bij een scheepswerf of winkel met zeil/surf artikelen Wink :lol:

bomvis

@ Roeli

waarom ga je niet naar lobith de hoop is een scheeps werf en der lig altijd dik touw wat ze weg gooien

mvg roy

ps: heb der zelf gewerd dus van daar dat ik t wist
bomvis Wrote:@ Roeli

waarom ga je niet naar lobith de hoop is een scheeps werf en der lig altijd dik touw wat ze weg gooien

mvg roy

ps: heb der zelf gewerd dus van daar dat ik t wist

dan moet je wel in de buurt van een werf wonen Idea Wink Wink
Ja maar Lobith is aardig uit de buurt als ik dan de benzine tel voor heen en terug te rijde ben ik denk ik meer kwijt als nu, ik heb nu Trapleuningtouw gehaald bij de Karwei en vastgezet met slangenklemmen aan het betonplex, als volgende week de beplanting en alles erin zit zou ik wel foto maken.

Het diertje van 5maand oud kan ik 1 mei ophalen i.v.m. dat ik ervoor nog op vakantie ga en dan niet het dier al thuis wil hebben en dat hij slecht word verzorgt door dat mijn ouders niet precies alles weten.

Volgende week zou ik dus wel de foto's posten van het terrarium, het is in iedergeval aardig groot voor nu, 2,30m hoog, 1,25m breed, en 80cm diep, als ik op mij zelf woon over een jaar dan krijgt hij een kamer voor zichzelf als het mee zit.

Groeten
Roeli
ben heel benieuwd naar het resultaat :?: :roll: Wink
Zoiets?:

http://www.touw-staalkabel.nl/view_produ...ouw%20kern

Goeie service, snel en zeer kwalitatief touw!
Pages: 1 2