Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Oproep: Fotoalbum foto's
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Rik

Bij deze doe ik iedereen een oproep om zoveel mogelijk plaatjes van zijn of haar terrarium te plaatsen in het fotoalbum

Natuurlijk wel onder de categorie Terraria

Is ook erg makkelijk voor mensen die zelf wat minder creatief zijn (zoals ik :oops: ) Hier kunnen mensen dan goed ideeën opdoen en zien hoe andere mensen bepaalde problemen hebben opgelost, zodat we van elkaar weer kunnen leren.

Namens mij en vele anderen,
Alvast Bedankt!

Gr Rik
hoe komt het dat ik nu al een hele tijd geen foto´s in het album kan zetten. en hoe doe ik dat ben het een beetje vergeten :?: :? :oops: :oops:

groeten 8) 8)
Rik Wrote:Bij deze doe ik iedereen een oproep om zoveel mogelijk plaatjes van zijn of haar terrarium te plaatsen in het fotoalbum

Natuurlijk wel onder de categorie Terraria

Is ook erg makkelijk voor mensen die zelf wat minder creatief zijn (zoals ik :oops: ) Hier kunnen mensen dan goed ideeën opdoen en zien hoe andere mensen bepaalde problemen hebben opgelost, zodat we van elkaar weer kunnen leren.

Namens mij en vele anderen,
Alvast Bedankt!

Gr Rik

Ik zou wel willen maar ik kan niet :oops: :oops:
Bij staat er geen'"uploaden" meer Cry
Alleen inloggen :roll:

Rik

Foutje ontdekt, laatste toevoegingen zijn van januari dus het probleem is er pas sinds kort. Wordt vervolgd..
denk dat het toch al meer of een maand is hoor

groeten 8) 8)