Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Vastzetten planten
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo allemaal,
Ik ben op het moment aan het knutselen aan een nieuw (gebruikt ) terra voor onze vriendjes. Ik heb een vraag over het vastzetten van hangende planten aan de wand. Ik zou graag de planten er makkelijk uit willen halen om ze 1 keer in de zoveel tijd schoon te maken. Heeft 1 van jullie daar misschien iets handigs voor verzonnen :?:

Groeten,

Aeneas
skymeat Wrote:Hallo allemaal,
Ik ben op het moment aan het knutselen aan een nieuw (gebruikt ) terra voor onze vriendjes. Ik heb een vraag over het vastzetten van hangende planten aan de wand. Ik zou graag de planten er makkelijk uit willen halen om ze 1 keer in de zoveel tijd schoon te maken. Heeft 1 van jullie daar misschien iets handigs voor verzonnen :?:

Groeten,

Aeneas

Heel simpel pvc elektra buis (doorsnede 5/8" of 3/4"), en beugeltjes (zadels), je steekt de plant gewoon in een stukje pvc buis die je aan de wand schroeft mbv beugeltjes (zadels) deze zadels heb je ook in roestvaststaal uitvoering, gewoon bij Gamma of een andere bouwmarkt
Je kan het stuk PVC buis ook in je achterwand verwerken als je een achterwand met tegellijm of cement maakt.
de meeste kunstplanten hebben een pen achtige vorm aan de basis, die precies in de buis passen, en weer makkelijk uit gehaald kunnen worden om schoon te maken of te worden vervangen.