Al zes weken niet gegeten (Nierfalen)
we gaan hard duimen op een goede afloop, Idea sterkte Wink Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
wij duimen ook veel sterkte Wink

groeten 8) 8)
[Image: Mirza2katootjetekst.jpg]
Reply
hoop voorje dat het goed komt sterkte
Reply
Hier wordt ook geduimd hoor :!:
Reply
Heel veel sterkte met je leguaan. Hopelijk komt zij/hij erboven op.

groetjes Bianca
Reply
ik duim voor je mee
groetjes van mij en mijn 3 Groene Vrienden Friza, Frits en Sissy van mijn 2 honden Titoo en Toef, mn haan en zijn kippen
http://www.mijnalbum.nl/Album=MKZBBLV3
Reply
Sinds het laatste bericht is het een tijdje goed gegaan. Maar we tobben weer, na Kerst wederom naar de dierenarts met dezelfde problemen. Wederom kwam te sprake, zou het niet beter zijn dat !!! Ik schoot helemaal vol en kon dat nog niet aan. In overleg weer dezelfde medicijnen meegenomen met kattevoer. Iggy ligt steeds op de bodem, eet matig en heeft om de 2 a 3 dagen ontlasting. Maar nu zijn de medicijnen weer op. Hij is behoorlijk afgevallen, maar kijkt wel helder uit zijn ogen. Iggy lijkt heel moe, slaapt veel en laat zich eigenlijk te gemakkelijk pakken en hanteren. Als ik er aan denk wat de diagnose is draait mijn maag weer om.

Wat ik eigenlijk wil weten is wat de gemiddelde leeftijd is van groene leguanen in gevangenschap. Dit is misschien een schrale troost. Iggy is wordt volgende maand 12 jaar.

Gr. Frank
Als je mensen leert kennen ga je van dieren houden.
Reply
Gemiddeld kunnen leguanen rond de 15 jaar worden. Miscchien heb je dit nog niet gedaan. Mail eens Marja Kik mail@kikdierenarts.nl
Leg je probleem aan haar voor en misschien help dit je verder.

Succes, Evert
Reply
Beste leden,

Bedankt voor de reacties, ik heb zojuist een mail uitgedaan naar Marja.

gr. Frank
Reply
Beste medeleden,

Ik heb inmiddels een reactie van Marja Kik gehad, zelfs op zondag. Dat doet goed, dat een dierenarts daar al even de moeite voor neemt. Ze dacht zelf aan nierproblemen. Ik ga haar morgen (vandaag eigenlijk) even alle medicijnen mailen die we Iggy al hebben gegeven. En indien gewenst rijden wij, Iggy en ik naar Nieuwegein.

Gr. Frank

PS heb weer een beetje hoop.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)