Onze "nieuwe" groene leguaan met kapotte bovenlip
helaas is hert erg rustig op het forum  maar wie weet  Exclamation
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
<p>Ik zag het ja, maar niet geschoten is altijd mis.</p><p>Het is wel jammer dat het stil is hier, ik hoop&nbsp;</p><p>dat het nog veranderd.&nbsp;</p><p><br></p><p>Mvg Wim</p>
Reply
<p>heel erg rustig de laatste tijd je leest of hoort niks meer</p>
Reply
<p>Dat is best jammer, misschien dat ze een keer prijsvraag moeten doen of zo.&nbsp;</p>
Reply
<p>Is zeker jammer maar een prijsvraag heeft alleen zin als er meer mensen op het forum zijn</p>
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
<p>Dat klopt, maar met dit forum kan je ook naar iedereen een mail sturen. En zo kan je wel weer mensen treken. Met leuke info en daar een prijsvraag in vermelden.</p>
Reply
<p>Helaas zijn fora een beetje "uit de tijd"&nbsp;</p><p>De meeste mensen zitten tegenwoordig meer op facebookgroepen enzovoort. Ik vind het zelf ook jammer, omdat de info in dit soort groepen altijd heel snel weer uit beeld verdwijnt en moeilijk terug te vinden is. Maar het zij zo. We houden het forum nog wel toegankelijk, zodat de info die er op staat niet verloren gaat.</p>
Reply
(04-12-2019, 11:47 AM)Wimvs Wrote: <p>Heb je je leguaan nog, een paar weken geleden er 1 overgenomen van iemand. Die ook zo lip heb. En de leeftijd klop ook nog, ook met de tijd wat er tussen zit met nu wat ik tik. Ik hoop zo dat je dit lees nog, al zit er een behoorlijk tijd tussen.</p><p><br></p><p>Mvg Wim</p>

Dag Wim, 

Beetje laat, maar hier als nog mijn antwoord, haha. 

Ik heb de leguaan, Jackie, nog steeds en hij is flink gegroeid! 

Vervelend voor het beestje! Hoe is het met je leguaan. 

Groet, 
Daniël Dousma
Reply
<p>Ik ben nu ook een beetje laat, het ga prima met hem. Alleen heb ik hem bij iemand anders moeten onderbrengen. Hij beet steeds bij mijn kleine rode leguaan in zijn staart. Ik weet dat die nu ook goed zit. Maar fijn om te horen dat die het goed doet bij jij.</p><p><br></p><p>Mvg Wim</p>
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)