Fijne feestdagen!
Wij wensen iedereen fantastische feestdagen en een herbivoortreffelijk 2018!

Daarnaast willen we iedereen die zich het afgelopen jaar heeft ingezet voor de stichting en onze donateurs weer enorm bedanken, zonder jullie geen SDGL!

[Afbeelding: 6b5e4ad8478935164bbd281cb68f78de.jpg]
Antwoord
Mooie kerstkaart! Dat doet mij denken aan jaren geleden. Ik had klaarblijkelijk een schuifraam van het terrarium niet goed gesloten. Bij thuiskomst zag ik ogenblikkelijk dat beide leguanen niet meer in hun terrarium zaten. Dat was schrikken. Maar 2 seconden later sloeg de schrik om in een bulderende lach. Het koppeltje had hun terrarium verruild voor de kerstboom. Beide tussen de lichtjes en ballen in de top van de boom.  2
Antwoord
Hahaha geniaal Tongue  Dat moet er vast hilarisch uitgezien hebben, met waarschijnlijk van die koppies die je aan zitten te kijken met een blik van, ja dus? Jij zet een boom in huis  Big Grin
Geen foto gemaakt?
Antwoord
Ja, het was zeker hilarishilarisch. En het klinkt alsof je erbij gewgeweest bent, want die 'ja dus' blik hadden ze inderdaad. Big Grin Wat knap te noemen valt, of puur geluk, was dat er geen kerstbal of wat dan ook uit de boom was gevallen. Ze hadden niets gebroken. Er is inderdaad een foto gemaakt. Die staat thuis op de pjuter, daar kan ik nu niet bij. 

Helaas voor de leguanen was dit gelijk hun laatste ontsnapping. Ze hebben nooit meer een kans gekregen.
Antwoord
Beste wensen allemaal!
Antwoord
de beste wensen voor het nieuwe jaar
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)