Een cobra geen python, een haai geen guppy
ben benieuwd naar de reactie inderdaad.

Dit verhaal is weer met een sisser afgelopen. De media mag graag deze hobby in een kwaad daglicht zetten. Het is aan de hobbyisten zelf om dit te voorkomen. Ontsnappingen van gifitge soorten dragen hier niet aan bij natuurlijk. Jammer dat dit gebeurt.
Ik ben een groot voorstander voor regels en controle daarop. Geldend voor alle dieren. Dus ook honden en katten. Hoop dat we daar naar toe gaan in de toekomst.
Reply
Leuk van die brief maar ik vermoed dat je hier nooit antwoord zult op krijgen.
Eddy je hebt gelijk maar hoe wil je dit gaan controleren?
Reply
Wij hebben zowaar vandaag een reactie ontvangen van Editie NL. Ik zal de originele mail die wij naar hun hadden vestuurd niet plaatsen ivm vertrouwelijke informatie die in de mail bevat. Onderstaand bericht is ook vanwege privacy aangepast.

"Aan Dhr. ####,

Allereerst dank voor uw mail. Ik betreur het misverstand.

Er is door mij op Marktplaats gezocht op slangen te koop/giftige slang/dodelijke slang. Zodoende kwamen deze zoekresultaten tevoorschijn. De python, die kort in beeld was, is inderdaad geen giftige slang. Het betreft hier een slordige fout in de montage. Daarvoor mij excuses.

Voor meer tekst en uitleg kunt u mij bereiken op 06-########

Met vriendelijke groet,

####"

Waarschijnlijk nemen wij een dezer dagen nog contact met deze medewerker via de mail of het nummer wat wij hebben ontvangen. We zijn wel blij dat er.een reactie met excuses is gekomen. Nu maar hopen dat de excuses ook geboden zijn aan de adverteerder. Met deze persoon heb ik namelijk ook contact gehad.
Reply
Montes:

Door middel van verenigingen en stichtingen. In elke liefhebberij is er wel een clubje die er verstand van heeft. eventueel een verplichte registratie bij verenigingen en/of stichtingen. Of door banen bij het rijk te creeƫren met wat ambtenaren die hier op gaan controleren. Mogelijkheden zat.

Valt me uberhaupt nog mee dat je een reactie krijgt. Ach ja de media.... ze brengen toch wel in beeld wat ze willen, zolang ze maar sensatie kunnen maken. Dat is hun werk.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)