nieuw hok voor de dieren
Tjonge, jullie zijn lekker bezig Smile
Die zuil gaat volgens mij echt gaaf worden!
En ja plannen veranderen, dat heb je toch als je bezig gaat. Ineens zie je het dan allemaal beter voor je. Blijft lastig om dingen helemaal uit te denken in je hoofd. Als je eenmaal bezig bent lijken sommige opties veel logischer.
Ben ontzettend benieuwd naar het eindresultaat, maar ik weet wel zeker dat dit een fantastisch stukje natuur in jullie huis gaat worden. Keep us updated!
Reply
Wauw jongens, dit gaat wel mooi worden hoor. Dikke laag isolatie! Dat ga je wel weer terug verdienen.
Ik vind de vorm van de "stenen" erg mooi. Wel moeilijk om het formaat van de ruimte in te schatten vanaf foto's maar de hoogte is top.
weer een leuk topic om te volgen.
Reply
oh wow wat indrukwekkend, dat gaat echt heel gaaf worden!
Reply
gisteren weer even lekker bezig geweest met een wand
Reply
Arjan,

Wat een creativiteit zeg, ziet er zeer goed uit.
Reply
ik wilde foto s plaatsen maar op de een of andere manier word ik dan naar beginpagina van sdgl gestuurd als ik druk op reactie plaatsen???

ey eddy ja ben benieuwd hoe het diepte inzicht eruit komt te zien als de tegellijm erop zit en we met verf aan de slag kunnen gaan

gisteren maten van de stenen voor de ene wand op piepschuim getekend en uitgesneden...... toen op volgorde gelegd en daarna de stenen bewerkt
[Image: Foto550-DK6UND4B.jpg]

[Image: Foto550-6UW7ZBPV.jpg]

[Image: Foto550-GD3E7O7J.jpg]

de stenen zijn bewerkt met een kartelmes voor de randen (steakmes uit de keukenla ghehehehe)
een stanleymes voor de scheuren en snijden en daarna met de verfbrander over iedere steen heen gegaan......alleen de zijkanten en de voorkanten, de achterkant is niet gedaan i.v.m. opplakken op de wanden...deze bevestigen we met kit.
Reply
vandaag 2 wanden voor zover mogelijk afgemaakt en waterbak op zn plek gezet...
[Image: Foto550-U3M4QKQO.jpg]
[Image: Foto550-KMBWRJ6L.jpg]
Reply
Dat begint er op te lijken! Hebben jullie al een idee wat voor kleur de stenen gaan worden? Ik zou het persoonlijk niet te donker maken.
Reply
Haha ja dat hebben we gezien met de betonplex . De ruimte leek heel klein . Nu eindelijk je weer diepte ziet met t witte piepschuim zie ik t weer zitten twijfelde wel een beetje. Dus idd lichtere kleuren zal wel grijs worden naar zijn we nog niet echt uit
mvg Arjan
Reply
vanaf volgende week gaan we weer verder met het terrarium de bank word 2 april geleverd dus we willen dan alles van het huis af hebben......
de slaapkamer is slaap klaar alleen gaat arjan zelf nog te zijner tijd een kledingkast maken en de badkamer is bijna af en vandaag even laten stromen en we hopen dat die ook waterdicht is...

vandaag ook even gekeken voor een beestje waar we al 4 maanden naar keken en vandaag toch maar gekeken en half besloten dat we hem gaan halen (australische wateragaam) nu even eerst goede informatie opzoeken
dus waarschijnlijk gaan we nog een bak bouwen ghehe
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)