nieuw hok voor de dieren
Ja moeten we echt doen. We hebben elkaars nummer, laat maar weten als het af is, kunnen we eens afspreken. Nemen we die dikkop van een Gossé ook mee en maken we er een gezellige dag van.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
hallelujah, dat wordt nog eens een verblijf zeg, gaaf !!
Reply
Dat ziet er goed uit........en jullie kennende gaat het een mooi verblijf worden..!!
Super van die afvoer had ik ook graag willen hebben maar dat maar in het volgende huis.......

Brian Hoks noemde jij mij nou dikkop.......jij durft..!!
Een gezellige dag met jou......met marijke gaat dat wel lukken..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
Hahahaha . Alst net zo gezellig wordt als in blijdorp met t symposium zal t wel leuk worden
mvg Arjan
Reply
(01-02-2014, 08:12 PM)arjankassenberg Wrote: Hahahaha . Alst net zo gezellig wordt als in blijdorp met t symposium zal t wel leuk worden

moet Brian thuis blijven en Marijke komen..!!:haha:
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
Het heeft even geduurd maar dan gaat het toch echt beginnen.

Ben erg benieuwd....suc6 beide :dk:
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
[Image: Foto-OTDQNRGU.jpg]
piepschuim opgehaald. bussy helemaal vol
[Image: Foto-FKXPX7DL.jpg]
terrarium nog helemaal leeg
[Image: Foto-LCM88A7S.jpg]
hier drie lagen piepschuim isolatie 15 cm
[Image: Foto-6ZD4IFV4.jpg]
afplakken met plastic
[Image: Foto-GDWCYP78.jpg]

en dan de betonplexplaten tegen de muren
[Image: Foto-3KHCGI76.jpg]

alle naden en kieren worden dichtgemaakt met dit vloeibare rubber
(is voor badkamers geheel dicht te maken in hoeken en langs muur/wand)
[Image: Foto-7ZYQURVN.jpg]

en dit was dag 1 van de bouw van het terrarium:bier:
Reply
:duim: keep up the good work! Ziet er veelbelovend uit!
Reply
nice, keep us posted
Reply
Zo even weer een kleine update,

nu we het virus een beetje te pakken hebben zouden we gelijk in 1 nacht het hok af willen maken maar dat is en even wachten op het salaris en ik had een kleine tegenslag omdat mijn enkel nu gekneusd is....(nu moet ar helaas mijn gezeur vanuit de stoel verdragen en alles zelf opplakken enz Undecided)....gelukkig kan ik wel het piepschuim snijden maar komt goed alles op zn tijdSleepy

Nadat we er eindelijk beetje uit zijn gekomen hoe we het wilden hebben en in de tussentijd nog tig plannen bij gekomen zijn, zijn we eindelijk begonnen.

eerst hebben we gekeken hoe we de takken wilden plaatsen en hoe dat het beste voor de beesten uit zouden komen, waarschijnlijk moeten dr nog wel ergens 2 takken bij maar dat lossen we gaande weg nog wel even op.
[Image: Foto-IJS33KYF.jpg]

dit effect willen we een beetje creeeren in de bak
[Image: Foto-TQNJKKFX.jpg]

daarna is arjan begonnen met uitmeten van de vlakken en konden we daarna beetje vormgeven aan het piepschuim.
[Image: Foto-JOM8LAMG.jpg]

We maken hier een soort stenen pilaar, met een schuine plaat....dit hebben we gedaan om diepte in de bak te creeeren en zodat we ruimte hebben voor de bedrading en de watertoevoer van de waterval (waarvan we halverwege het plakken bedachten dat we hem toch op een andere plek wilden hebben ...handig jupsz we know:knSmile
[Image: Foto-WMK4UPRZ.jpg]
we hebben de zijkanten eerst gesneden met een mes en daarna zijn we er met een verfbrander lichtjes overheen gegaan om het glad te maken zodat het tegellijm strakjes makkelijker smeren is en je zo van al die bolletjes piepschuim af bent
[Image: Foto-DTNDTYGX.jpg]
[Image: Foto-83T3QKVV.jpg]

[Image: Foto-AOLCAMVX.jpg]

en dit was het weer voor vandaag
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)