nieuw leguaantje gekocht
Kijk dat is een hele verbetering! Mijn complimenten voor je snelle actie Smile
Slim gedaan met die hangmatjes. Zo te zien heb je er ook een lamp extra bij gehangen, of zie ik dat verkeerd?
Ik zou als ik jou was nog even de achterkant van de lampen afschermen met gaas, zo kan je leguaan nooit helemaal mijn zijn huid tegen de lamp aankomen.
De plantje en de achterwand geven je leguaantje mooi wat meer privacy.
Hoe reageert je diertje op zijn nieuwe bak?
Reply
ik heb inderdaad een extra lamp opgehangen zodatie meer plekjes heeft , het gaas ga ik morgen kopen.
toen ik hem in de bak deed bleef hij 5 minute op de linker tak zitten en daarna ging hij op onderzoek uit en ging overal aan likken en lekker rond klimmen
hij heeft ze favo plekje ook al gevonden en dat is op de tak boven het hangmatje ( daar hangen wat meer blaadjes voor em dus hij is moeilijker te zien Tongue)
en voor mezelf is het ook veel mooier want hij staad in de huiskamer haha echt prachtig nu Smile
Reply
Dat ziet er goed uit.......netjes zo..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
zodra ik aan me grote bak begin horen jullie het wel Tongue dan kan ik wel weer wat tips gebruike want zoals je ziet hebbe jullie flink geholpen Smile
Reply
wowwwww, super bak hoor, complimenten:duim::duim:
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Ziet er super uit, mooi opgelost zo. Leuk bakje ook, lekker beschut zo.

Toch wil ik je er wel op wijzen dat deze bak al heel snel te klein zal zijn voor je kleine draakje. Je zult versteld staan hoe hard ze groeien. Ik heb hier een opgroeibak gebruikt van 100cm hoog, 70cm breed en 60cm diep. Ik kwam er al snel (nog geen half jaar later) achter dat hij naar een grotere bak moest. Gelukkig had ik wel de hoogte mee en hingen de lampen niet in de bak waardoor hij de volledige hoogte kon gebruiken. Blijf dit wel goed in je achterhoofd houden..
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
ja dat had ik idd al begrepen ja , deze bak is ook zeer tijdelijk , ik ben een bak van 2 bij 2 bij 1 aan het maken voor hem dus het komt wel goed Smile
Reply
Heel veel succes met de bouw ervan. Er zijn zat topics te vinden over het bouwen van een goeie maar vooral ook mooie leguanenbak. Voor vragen staan wij altijd open natuurlijk,...
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Succes met bouwen........wij zien de foto's wel te gemoed..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)