eiwit
ik zou niets liever willen dan dat. hier leren hoe het moet en daar zorgen dat de leguanen een goed bestaan hebben. dat is toch ook één van de doelstellingen van SDGL? zorgen dat leguanen in nederland en daarbuiten correct gehouden worden. op de plek waar ik werk word ik helaas niet serieus genomen. er werken daar ook mensen die menen het beter te weten. mensen die zelfs een primaire levensbehoefte van leguanen weghouden. er zijn ook mensen die mij wel gelijk geven. maar helaas zijn er ook die over een ego beschikken en mensen met een beetje kennis als bedreiging zijn. ik ben een pitbull, als ik denk dat ik gelijk heb dan hou ik daar aan vast en laat me niet van de wijs brengen, dit leidt alleen maar tot ruzie en daar schiet niemand iets mee op. leguanen en het houden ervan vind ik super interessant en dat zal ik blijven volgen ook al ben ik niet in staat zelf leguanen te houden door het werk dat ik doe (ik ben iedere week in het buitenland).
Reply
tja helaas zijn er altijd mensen die het beter weten en natuurlijk zijn er ook meerdere wegen naar Rome.
Helaas is het net zoals jij al verteld, de minimale levensbehoefte moet er wel geboden worden.

Op veel plaatsen wil men hier niet aan helaas en daarom is het verspreiden van informatie ook zo belangrijk.
Reply
daarom is het ook goed dat jullie er zijn.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)