Cyclura kamer
Hoi hoi Yoni en Eddy,

strak plan om eerst een nieuwe laptop te kopen en daarna aan de kamer te beginnen...Dodgy zo kunnen wij mee genieten van de door jullie geplaatste foto's :dk:

We houden jullie topic in de gaten.

Ow ja jullie gingen toch een miniatuur maken ?
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
Hahah ja dat is inderdaad een slimme volgorde... maar werd echt knettergek van de bejaarde pc (frustraties alom) we zijn gewoon veels te veel verwend Angel
Maargoed, miniatuur..ja inderdaad mee bezig geweest. tot op heden nog niet zo spectaculair Tongue zal maar weer eens een poging wagen. De dasklei ligt al weken klaar om gevormd te worden.

En dan zijn we inmiddels ook nog bezig geweest om de oude kast van de opossum om te bouwen tot brevicaudatus kast (dwergkameleonnen)
Die is overigens ook nog niet klaar Big Grin

To be continued...
Reply
Genoeg dingen te doen lees ik zo. Mocht de miniatuur toch nog een succes worden dan zien we er graag foto's van.

gr,Roland
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
Ik ken het helemaal, afgelopen dagen bezig geweest met verhuizen en vandaag toch maar snel de pc aangesloten. Kan ook niet zo lang zonder internet (SDGL) moet ik eerlijk toegeven. Verwent is ook een benaming ervoor haha.

Ja en daar kom ik weer, foto's zijn natuurlijk altijd gewenst want hier zijn we toch wel erg gek op met zijn alle Rolleyes
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Hij weer met zijn foto's haha hihi..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
Dat met de foto's komt wel goed (we hebben nu weer een laptop waar we ze op kunnen zetten lol) maargoed dan moeten er dus eerst dingen gecreëerd worden Big Grin
Zoveel projecten hier lopen... de cylcurakamer, de achtertuin, de inrit, onze "nieuwe" westfalia bestattungsanhänger uit 67 Big Grin, de kameleonkast... en dan wil ik ook nog een nieuw aquarium voor muk, een vijver in de achtertuin enz enz (aargh te veel hobbies! en te weinig centen haha)
Reply
Nog genoeg projecten voor de komende tijd dus..!! Succes......
Ik zou een staatslot proberen..haha..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
Het houd de mens lekker bezig, hahah....

We wachten gewoon rustig af, alles op zijn tijd.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Vanavond toch maar eens bezig geweest met kleien (en nee ditmaal niet op het toilet lol)
Hier wat fotootjes van tot hoever ik nu ben. Hoop morgenavond er wat kleur aan toe te voegen om een nog beter beeld te geven van hoe het moet gaan worden.
Alle tips zijn weer welkom. In de overkappingen komen de spots te hangen.

[Image: be89cdc1bf7a5910a773df75ab8a47fe.jpg]

[Image: 2ba97acd28f72aef1af6a02d856e1cc8.jpg]

[Image: 4d5fd22ba29cde51308c53152214a928.jpg]

Edit, heb de kant van het raam opengelaten (werkt wat makkelijker)
Reply
Hey hallo,

Wat heb je dat leuk gedaan netjes hoor..!!
Ziet er al gaaf uit ik ben nu al benieuwd hoe het eruit gaat zien in de toekomst..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)