Cyclura kamer
Brian ,

Zou je mij die foto van je betonvijver kunnen sturen.
Als ik de grote bak ga verbouwen moet er iets anders inkomen als de vijver die ik nu heb staan.

Groetjes cliff

En kan gewoon in een persoonijk berichtje
Thanks alvast
Met vriendelijke groet :

Cliff Vaessens
Reply
Zal kijken of ik vanavond wat foto's op het forum kan plaatsen met wat uitleg erbij.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Dankjewel brian.TOP
Met vriendelijke groet :

Cliff Vaessens
Reply
Denk dat we wel een kleine rechthoekige vijverbak gaan gebruiken. Ben ook wel benieuwd hoe je die afvoerkraan hebt gemaakt, al heb ik zelf ook wel een idee hoe we dat zouden kunnen doen.
Reply
Hoi hoi Yoni en Eddy,

Super mooie tekening en laat goed zien hoe jullie het willen. Zijn jullie inmiddels begonnen of hebben jullie nieuwe ideeen opgedaan?

Wat mij te binnen schoot is om evt. een kleine wand te maken die verrijdbaar is om in gevallen dat de dieren elkaar niet willen/kunnen zien. Deze kan je dan plaatsen daar waar nodig en de hoogte moet je dan even bepalen aan de hand van je rotsen.
Als je deze dan van grotendeels piepschuim maakt is hij vrij licht en makkelijk verplaatsbaar.

Gr, Roland en Simone
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
Ben benieuwd hoe de kamer eruit gaat zien. Ik heb zelf vroeger altijd cyclura cornuta willen hebben. Nu heb ik met mijn vriend cyclura nubila die ook echt prachtig zijn.

Ik zo trouwens als dat kan aansluiten een extra wat kleiner hok maken waarbij de dieren elkaar goed kunnen zien. Na de eierleg kunnen er vaak extreme ruzies ontstaan tussen de 2 en dan moet je ze echt appart doen. Maar om ze aan elkaar weer te laten wennen moeten ze elkaar wel kunnen zien.

Maar ik wacht de foto's af!
Reply
Even een berichtje vanuit Assen.
We zijn de laatste tijd weinig online geweest, maar hoop vanaf begin van het jaar weer regelmatig de site te kunnen doorspitten. Browsen op een pc uit het stenen tijdperk is toch minder leuk dan op een goed werkende laptop (en aangezien de laatstgenoemde de geest heeft gegeven, is het even uitzitten tot de nieuwe er is) Big Grin
En als dat gat in de spaarrekening weer gevuld is hopen we met de kamer te beginnen... stay tuned...
Reply
Hey Yoni en Eddy,
Leuk om weer wat van jullie te horen..!!
Voor de rest alles goed daar? Hier gaat het prima.
Wij gaan begin januari beginnen met onze nieuwe bak..erg zin in..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
even vanaf de telefoon..
ja verder gaat alles goed hier. hoe is het met je draakjes?
ben benieuwd naar je verbouw verslag. en al het klaar is moeten we maar een keer komen kijken Smile
Reply
Met de draakjes gaat het prima..!!
Het bouwverslag komt vanzelf vanaf 9 januari ongeveer.
Jullie zijn altijd welkom gezellig..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)