help. harry-ed doet raar
Probeer ook even wat nutribird te geven, ik heb een klein proefzakje meegezonden in de nalevering van de varia's. Deze zal je een deze dagen wel ontvangen.

We duimen nog steeds voor je op een goede afloop.

Gr, Roland & Simone
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
Helaas accepteerd harryed op dit moment niks anders dan der standaard groen voer.

Ik hoop wel dat ze binnenkort wat beter gaat eten.
Ze heeft tot nu toe in de afgelopen 2 dagen;
3 andijvie blaadjes
1 cherry tomaatje gegeten

Hopelijk gaat ze snel veeeeeel meer eten.

Hier de foto brain

[Image: 223787_197864650275239_100001551173476_5...4447_n.jpg]
Reply
Zo mager of slecht ziet ze er nog niet uit...valt best mee.

Of ze voldoende energie heb is natuurlijk niet op een foto te zien en zoals ik het zie probeert ze wel zichzelf groot te maken en is ze nog niet in die staat dat ze lusteloos is en geen weerstand meer bied.

Ik heb goede hoop voor je al kost het wel wat tijd voordat ze flink gaat eten.

Als de varia's en nutribird binnen is zou ik eens 2 brokjes nutribird op de tak leggen en als ze deze neemt nog eens wat. Het wordt ook aangeraden door Marja om dit te gebruiken als krachtvoer echter is katten of hondervoer meer voor de hand liggend omdat deze overal verkrijgbaar is. Nooit geschoten is altijd mis en het zou kunnen dat ze het niet wil...groot gedeelte van de leguanen is er gek op maar niet ieder dier.

gr, Roland
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
Hee roland,

Ik had je Nutribird gisteren al binnen maar daar wil ze ook niks van weten... op dit moment.

Heb voor de zekerheid ook een klein voerbakje op de tak boven gemaakt net.
Want ik legde net een reepjes paprika op der tak en die heeft ze wel weer gegeten.
Maar het is niet dat ze niet naar beneden komt...want ze is de hele dag actief aan het lopen hoor
Reply
Voor een leguaan die zoveel eieren heeft gelegd ziet ze er inderdaad niet slecht uit.
Ook is het goed om te horen dat ze actief is en dus nog energie heeft.
Mocht ze meer in de hoogte eten dan beneden dan maar lekker het voer naar boven verplaatsen voor zover dat kan.

@Roland (Aqualingen), de mijne heeft eindelijk de smaak te pakken en heeft vandaag meerdere stukjes Nutribird uit mijn hand gegeten, zal hij het dan eindelijk lekker gaan vinden Smile
Ook gaat het de afgelopen maanden beter met hanteren dus het gaat wel goed komen met hem.

Sorry voor het bevuilen van je topic Danny.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Yeah!!!! Eindelijk.. ze eet weer aardig wat weg! Sinds gisteren.
Ook heeft ze weer haar oude gedrag en krabt niet meer aan de ramen.
Hopen alleen dat ze vanaf morgen weer uit de voerbakje gaat eten en ook de honden brokken gaat accepteren.

Thanks iedereen voor de hulp!
Reply
hoeraaaaa:dk:
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
gelukkig gaat het de goede kant op
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)