Terrarium bouwen
Dat ziet er al goed uit..!! Ben benieuwd naar het vervolg........
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
Ziet er al gaaf uit... ben benieuwd naar morgen.
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
Dat gaat de goeie kant op. Hoe ga je het vijver gedeelte maken? Ben benieuwd naar de volgende foto's.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Water gedeelte gaat van glas worden. Heb ik spijtig genoeg pas maandag, dan kan ik men ruit en schuifbeslag ook gaan halen. Dan rotswandje tegen maken, epoxy erop. Je kent het wel denk ik Smile maar dan kan ik alles nog eens deftig nameten.
Dan ga ik eens op men gemak terug beginnen.

Grtzz
Reply
Spannend hoor, veel succes met de bouw.

En ja ik ken dat wel, maar misschien dat ik binnenkort een andere bak ga bouwen en dan is een beetje nieuwe ideeën opdoen nooit verkeerd Wink
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Mijn eerste plan was om het water gedeelte van hout te doen. Maar van dat idee ben ik snel afgestapt omdat hout altijd werkt. Zeker als het boven de 30° gaat kan je dit nooit waterdicht houden. Mijn vorig water gedeelte heb ik gemaakt met een gewone polyesterdoek in een houten bak gelegd en daar verschillende lagen epoxy op gedaan. Goed resultaat gehad daarvan, nooit gelekt op 2 jaar tijd. Maar je krijgt er zo plooien in en dan is het erg moeilijk om dit schoon te maken met alle hoekjes en randjes.
Hier nog wat foto's van de vorderingen van gisteren.

[Image: Foto-R64BAN7D-D.jpg]

[Image: Foto-O3R3BBQX-D.jpg]

[Image: Foto-CJCTCOEG-D.jpg]

Reply
Dat ziet er al netjes uit. Ben benieuwd naar het eind resultaat. Big Grin
Reply
Hey Jasper,

Dat ziet er al mooi uit..!!
Ik ben wel benieuwd hoe je de rest gaat bouwen en af maken.
Wij gaan binnenkort ook aan de slag maar ik verander nog elke dag..!!
Succes met verder bouwen.....
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
Ja veranderen blijf je doen Smile zelfs als je aan je bak bezig bent. Zo heb ik op het laatste moment nog beslist om een zijruit te plaatsen. Zo valt er meer licht de kamer binnen en kan men leguaan genieten van de zon die daar dan binnen valt. Heb heel het jaar door dat de zon op dat raam schijnt in de namiddag. Als ik zag hoe hij in zijn vorige terrarium daar al zo van genoot kon ik het hem niet ontzeggen Smile
Hier wat foto's van de vorderingen.

[Image: Foto-RAAWNAPK-D.jpg]

[Image: Foto-WOJTDKQ6-D.jpg]

De zijruit
[Image: Foto-4JHVUOAU-D.jpg]

Even wat verschoven om een betere foto te kunnen nemen
[Image: Foto-XQPNBTFT-D.jpg]

En al eentje met de meeste takken erin, zo kan ik wat zien hoe het uitkomt en daar alles aan aanpassen (achterwand, vloer, lampen etc.)
[Image: Foto-KAROFK3C-D.jpg]
Reply
Wouw, het word echt heel mooi. Ziet er heel professioneel uit. Big Grin
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)