Bouw kamer voor onze Rode Leguanen
Zo jullie gaan professioneel te werk zeg.

Ben zeer benieuwd naar de vorderingen.
Reply
Ondertussen zijn ook de lianen uitgezocht. Hier een idee wat we hebben gekocht. Jullie kunnen je trouwens al inschrijven voor de lianendag eind oktober.
[Image: Foto-64W7XUU3-D.jpg]
[Image: Foto-ZDXZ8JAG-D.jpg]
[Image: Foto-RGH6QMMD-D.jpg]
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
Tof Big Grin

Mooie dozen trouwens
Met vriendelijke groet;

Peter van Weeterloo
Webmaster SDGL/ DIGF
Reply
Zoiets hadden wij ook eigenlijk willen kopen... maarja helaas had hij zoiets niet meer. Die wij hebben gekocht ziet er ook ook wel heel erg mooi uit aar helaas geen vertakkingen.
Reply
mooie stronkjes :lol: :roll:
Ik heb ook lianen maar alleen gekronkelde. Smile
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
super roland komt ons bekend voor zo'n kamertje ombouwen en bad plaatsen hahah
maar super hoor!!!
maar als we je een tip mogen gegeven ik zou de verwaring niet helemaal wegbouwen
als je vragen hebt waarom niet weet je ons te vinden hahaha
nou groetjes en we horen je weer misschien een late reactie maar we zijn net terug van vakantie ...ziet erg geweldig uit toppie groetjes Big Grin
[Image: dinoavatar.jpg]
Reply
Hoi Roland en Simone,

Het kamertje wordt al super, inderdaad met de ervaring die jullie al hebben met de bestaande leguanenbak en de aussiesbak. en wat een groote stammen voor in hun kamer, maar dat komt allemaal dik inoorde geloof ik. Persoonlijk zou ik 1 klein dingetjes nog veranderen als het kan, en dat is de draairing van de deur, ik las net al iets over ontlansting onder de deur, maar wat nou als max of een vrouwtje voor de deur gaat liggen, dan kom je er nooit in? (denk ik, zonder het dier te beschadigien)

maar verder 1 en al super hoe jullie te werk gaan.

Groetjes Mendy, Wesley en Sky

Ps. wat is dat impermax voor een materiaal?
Reply
chicaCOCO Wrote:super roland komt ons bekend voor zo'n kamertje ombouwen en bad plaatsen hahah
maar super hoor!!!
maar als we je een tip mogen gegeven ik zou de verwaring niet helemaal wegbouwen
als je vragen hebt waarom niet weet je ons te vinden hahaha
nou groetjes en we horen je weer misschien een late reactie maar we zijn net terug van vakantie ...ziet erg geweldig uit toppie groetjes Big Grin

Hoi hoi Ben en Maris, we bellen van de week even om bij te praten.

Gr, Roland en Simone
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
wesleyj Wrote:Hoi Roland en Simone,
Persoonlijk zou ik 1 klein dingetjes nog veranderen als het kan, en dat is de draairing van de deur, ik las net al iets over ontlansting onder de deur, maar wat nou als max of een vrouwtje voor de deur gaat liggen, dan kom je er nooit in? (denk ik, zonder het dier te beschadigien)
Groetjes, Mendy, Wesley en Sky

Ps. wat is dat impermax voor een materiaal?

Hey Mendy & Wesley,

Hoe gaat ie met Sky?

Een terechte opmerking, helaas kan de deur niet meer omgedraaid worden maar we hebben er over nagedacht. De deur bevat voldoende glas om te kunnen zien of er een dier voor ligt, bovendien zullen ze hoogstwaarschijnlijk meeste gedeelte onder de lamp of voor het raam zitten wat we altijd kunnen checken door het vele glas.
De keuze om toch de deur naar binnen te open komt voort uit het feit dat we anders niet kunnen zitten indien we de deur willen openen. De computer ruimte is daarin beperkt. Wellicht komen jullie nog eens langs en kunnen we het in de praktijk zien

Impermax is een vloeibare vijverfolie die je met een kwast/roller kan opbrengen en de boel waterdicht houd. Een complete uitleg zal ik jullie toesturen.

Gr, Roland
Reply
Met Sky gaat alles Goed,

Hij eet nog steeds mijn inzien net genoeg maar waarschijnlijk genoeg, maar zou meer mogen zijn vindt ik. Het vervellen doet hij goed en springt graag van tak naar tak, of zo gelijk in het water wat hij ook heerlijk vindt. Als we hem meten is hij ook gewoon gegroeid en het vervellen geeft ook aan dat hij groeit? hij blijft ook mooi turquase-blauw van kleur.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 4 Guest(s)